וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב פנאן: "דרבי זה צו 8, ניתן בראש בכל הכוח כדי לנצח את ההם"

22.5.2019 / 17:09

מאמן הכושר של מכבי תל אביב פרסם מכתב לאוהדים לפני פתיחת סדרת רבע הגמר והדרבי התל אביבי (ה', 21:00, ספורט 5)

one

הדרבים התל אביביים סיפקו העונה את כל סוגי המשחקים: במפגש הראשון הביסה מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב ועצרה אותה על 57 נקודות, במפגש השני הפועל קלעה 104 וניצחה, ולפני עשרה ימים גברו הצהובים על יריבתם בתום הארכה. מחר (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) ייפגשו שתי היריבות המושבעות בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף.

מכבי ברגע נתון: לפני כשבועיים מלאו 27 שנים להפסד האחרון של מכבי תל אביב בדרבי בסדרת פלייאוף. 31 נקודות של דורון ג'מצ'י לא הספיקו, והיא נוצחה 86:82 באוסישקין במשחק הרביעי של הגמר ב-1992 (עמוס פרישמן 24 למנצחים). מאז אוחזת האלופה המכהנת ברצף ממושך של 0:16 על האדומים במסגרת הזו.

הפועל ברגע נתון: מאז הוקמה מחדש כקבוצת אוהדים וחזרה לליגת העל, הפועל תל אביב נתקלה בתקרת זכוכית בפלייאוף. היא עמדה על 0 מ-10 במשחקי חוץ בסדרות בין 2013 ל-2018, עד שהגיע המפגש השלישי אשתקד עם מכבי אשדוד/באר טוביה. אדריאן בנקס קלע 20, הקבוצה ניצחה 78:99 ו"גנבה" את יתרון הביתיות בדרך לפיינל פור.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים תפתח מול הפועל באר שבע

שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק. מגד גוזני
טאריק בלאק מוכן/מגד גוזני

מכבי תתייצב למשחק מחר בלי ג'רמי פארגו, שנטש את האימון המסכם בתחילתו בגלל כאבים בברך. הרכז האמריקאי החמיץ בחודש וחצי האחרונים ארבעה משחקי ליגה, וכעת הוא שוב מושבת - כשחומרת הפציעה תתברר לאחר בדיקת MRI. אשתקד הוא היה הגורם המרכזי לזכייתם של הצהובים באליפות, כשחתם במפתיע בקבוצה בשלהי העונה והצטיין עם 15 נקודות ושמונה אסיסטים למשחק בפלייאוף.

אתמול השתתפו הצהובים באירוע גיבוש עם ארגון האוהדים "הגייט", שבמהלכו ערכו מדורה מוקדמת לל"ג בעומר. "אנחנו אחרי מסע ארוך יחד, עונה שהייתה כמו רכבת הרים, ונשארנו יחד. האירוע הזה נועד לגבש אותנו", סיפר הסנטר טאריק בלאק. "הרבה דברים מבחוץ השפיעו על שני המשחקים האחרונים נגד הפועל, כך שאנחנו מוכנים למה שמצפה לנו. אנחנו שחקנים מקצוענים. אני מאמין שיש קו מסוים שצריך לכבד בין אנשים ובתוך משחק הכדורסל, ואי אפשר לעבור אותו.

"אנחנו בשלב האחרון לפני האליפות, והדבר הכי חשוב זה לסיים את העבודה. נלחמנו כל כך הרבה, ואנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה טובה. עד המשחק האחרון לא ידענו את מי נפגוש בפלייאוף, אבל הספקנו להתכונן להפועל".

הפועל, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף ברגע האחרון, שוב הותירה את אלאדה אמינו מחוץ לסגל, זו הפעם השישית ברציפות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מאמן הכושר של מכבי תל אביב רגב פנאן פרסם מכתב פתוח לאוהדים הצהובים וכתב: "אחים צהובים, ביום חמישי ובכל הסדרה, מתייצבים. דרבי זה לא סתם עוד משחק, לא עוד ערב רגיל. כל החיים שלי גדלתי בבית ששבוע לפני דרבי כבר הפך לסיר לחץ. הכל היה הרבה יותר רציני, אין חיוכים ואין שום דבר אחר. כל אדם שהיינו רואים בבגדים אדומים ישר היה מקבל שאגה שזה צבע נוראי ושיחליף בגדים ומיד.

"אין כמו לנצח בדרבי, אין כמו להראות מי הכי יפה בעיר. תנו לנו להרגיש אתכם כמו בדרבים של פעם,עם הכח האדיר של 10,000 צהובים שבטירוף לפרק. עם כל הכבוד לכולם, אצלנו דרבי זה צו 8. אין תירוצים, אירועים, החרמות, אי הסכמות וכו'. הכל מתגמד והכל הופך למשני. אנחנו ספורטאים ואנשי ספורט. אנחנו ניתן בראש בכל הכח, אבל ללא נאצות, ללא יריקות, ללא מכות מתחת לחגורה. פשוט נבוא ונפרק על המגרש כמו שרק אנחנו יודעים. אני קורא לכולם, כל המכביסטים האמיתיים, כמו פעם... כמו ההרגשה הזו שיש רק אחת, גדולה, מפוארת, צהובה, עם אלפי אחים שמנצחים איתנו, את ההם. רגב".

אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל במדורת ל"ג בעומר. אתר רשמי
אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל במדורת ל"ג בעומר/אתר רשמי
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב במדורת ל"ג בעומר. אתר רשמי
ספרופולוס במדורת ל"ג בעומר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully