וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו מוכנים, אסור לנו לחשוב שאנחנו פייבוריטים"

22.5.2019 / 16:57

מאמן הפועל ירושלים מוכן לפתיחת הפלייאוף מול הפועל באר שבע, שרשמה את קרון ג'ונסון למשחק (ה', 19:00, 5+לייב)

one

הפועל ירושלים והפועל באר שבע ייתנו מחר (חמישי, 19:00, שידור ישיר ב-5 לייב) את האות לפתיחת הפלייאוף לעונת 2018/19, כשייפגשו למשחק הראשון בסדרת רבע הגמר בארנה.

ירושלים ברגע נתון: האיש המאושר ביותר בהפועל ירושלים, לנוכח שיבוצי הסדרות בפלייאוף, הוא ג'יימס פלדין. בשלושה מפגשים עם הפועל באר שבע הוא העמיד מספרים מפלצתיים של 26.3 נקודות, 23-15 לשלוש (כולל שלשת ניצחון אחת) ומאזן מושלם של 0:3 ב-26.6 דקות בלבד.

באר שבע ברגע נתון: 18 שחקנים שונים לבשו העונה את מדי הפועל באר שבע, ומכת הפציעות הבלתי נגמרת שלה מביאה לנתון הבלתי נתפס הבא - רק שלושה (עמית גרשון, ג'ורדן סווינג וג'אקים דונלדסון) - לא החמיצו הופעה אחת לאורך כל הליגה הסדירה.

מחזיקת גביע המדינה, שתופיע שוב בלי כריס ג'ונסון, הייתה הקבוצה הלוהטת של הסיבוב השלישי, וסיימה אותו עם 96.2 נקודות בדרך למאזן 2:9, אבל "חיכינו כבר שיגיע הפלייאוף", מודה המאמן עודד קטש.

"אנחנו מרגישים מוכנים, צריכים להחליף דיסקט", הוסיף קטש. "כולם מבינים שזה משהו אחר לגמרי מהסיבוב השלישי. באר שבע קבוצה מסוכנת, אגרסיבית ומאוד מאומנת. אסור לנו לעלות בגישה שאנחנו פייבוריטים. לאורך השנה הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה יותר, אבל אנחנו צריכים להראות את זה על המגרש".

באר שבע החבולה רשמה למשחק את קרון ג'ונסון. הרכז האמריקאי החמיץ את שני משחקי הליגה האחרונים, שבהם הביסה הקבוצה את גלבוע/גליל ובני הרצליה, וקטעה רצף של חמישה הפסדים.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
קטש/יוסי ציפקיס
תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
תמיר בלאט/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים
ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully