וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבו של מונס דאבור: "אין דבר כזה לבטל חתונה, כולם מחכים"

22.5.2019 / 15:50

הסערה לא פסחה על משפחתו של החלוץ. סבו: "לא אוהב לשמוע שמאיימים על הנכד שלי בהשעיה". בהתאחדות מנסים להנמיך להבות: "לעסוק בזה כל היום זה משהו שלא ייתן לנו כלום"

צילום ועריכה: קובי אליהו

"מונס יתחתן בשתי חתונות", מגלה מוחמד עבד אלקאדר, סבו של דאבור. "החתונה הראשונה תהיה בכפר כנא באולם פתוח עם למעלה מ-10,000 מוזמנים. החתונה השנייה והמצומצמת תהיה באולם בנצרת עם 900 איש. החתונות האלה נקבעו כבר לפני שנה ואי אפשר לבטל. אצלנו במגזר הערבי גם אם הורה של החתן או הכלה נפטר, מקיימים את החתונה ולא מבטלים. אין דבר כזה לבטל. בטח לא בחתונה של מונס שהיא חתונה של כל נצרת. כל העיר מחכה לזה. כל המגזר יבוא לחגוג עם מונס והוא לא יכול היה בכלל לחשוב על ביטול. יש גם כלה, יש לה משפחה, היא לומדת בחו"ל. גם לה יש תכניות".

עבד אלקאדר היה זה שסייע רבות בגידול של מונאס דאבור אחרי שאביו של דאבור נהרג בתאונת דרכים והסב מצד האם לקח פיקוד על המשפחה. "מונס אפילו לא עדכן אותי שיש לו בעיה כי מבחינתי אין כאן בעיה. למונס יש חופש של חודש. פגרה שבה הוא צריך להתחתן וכמו שאמרתי אי אפשר אצלנו לבטל. אני לא אוהב לקרוא איומים, לא אוהב לשמוע שמאיימים על הנכד שלי בהשעיה או בעונש אחר בגלל שהוא מתחתן. אני מתכוון לכנס את כל המשפחה שלי לדיון בעקבות ההודעות על האיומים האלה. זה לא מקובל עלי ואנחנו נוציא הודעה בנושא".

שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור. קובי אליהו
"מונס לא יכול לחשוב אפילו על ביטול". דאבור/קובי אליהו

בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל חוששים מפסטיבל תקשורתי סביב ההחלטה של מונס דאבור לא להצטרף למשחקי הנבחרת מול לטביה ופולין ולכן התקבלה החלטה אצל כל הגורמים הניהוליים והמקצועיים לשים את הנושא בצד ולהתייחס לענייני דאבור רק אחרי המשימה הקרובה. "לא ייתן לנו כלום אם נעסוק בזה עכשיו בכל יום", אמר גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל.

בהתאחדות הוסיפו: "מחר תתפרסם רשימת המוזמנים ודאבור לא יהיה בה. תומר חמד לא יהיה בה. אבל יהיו שחקני נבחרת ישראל שצריכים לעשות תוצאות ונקודות בשני המשחקים הקרובים. אם נתעסק מעכשיו בדאבור, אנחנו נפסיד בלטביה ובפולין. שום דבר טוב לא יצמח מזה. את לטביה צריך לנצח בלי דאבור ולפולין אנחנו יכולים להפסיד עם דאבור. לכן הוצאנו היום את ההודעה שצריכה לסיים את הסאגה. הוא לא איתנו למשחקים הקרובים ועל מה שיהיה בהמשך נחליט אחרי שנחזור מפולין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully