וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון והפועל אשדוד סיימו בתיקו דרמטי, הגמר יגיע למשחק חמישי

סדרת גמר הפלייאוף הצמודה נותרה בשוויון, לאחר 26:26 במשחק השלישי בבית מכבי. האשדודים פספסו הזדמנות להכריע בשניית הסיום

ירמי סידי שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
המצטיין של מכבי ראשון לציון. ירמי סידי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

סדרת גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדוריד ממשיכה להיות צמודה ודרמטית, כשהערב (שלישי) נפרדו מכבי ראשון לציון והפועל אשדוד ב-26:26 שקבע כי הסדרה תוכרע בכל מקרה רק במשחק חמישי, לראשונה מאז הדרבי של ראשון לציון ב-2015. המשחק הרביעי ייערך ביום שישי הקרוב באשדוד, וצלחת האליפות תוענק בבית מכבי ביום שלישי הבא.

אחרי 24:25 ביתי של מכבי ראשון לציון במשחק הראשון ו-26:28 של האשדודים במשחק השני, קיבלנו גם הערב קרב עיקש ומותח. דן טפר הציג יכולת טובה בשערה של המארחת והקפטן הוותיק יואב נאמן דאג בעזרת מרקו מאטיץ' לסדר יתרון 4:7 בדקה ה-17. ירמי סידי כבש צמד ושלח את אולג בוטנקו לקחת פסק זמן, אבל ולדי קופמן העלה את היתרון של ראשון לציון לארבעה שערים וסידי קבע 11:15 בסיום המחצית.

לאחר ההפסקה חזרה אשדוד חדה יותר, כשהשוער טומיסלב סטויקוביץ' שיפר את אחוזי העצירות שלו וגאבור לנגהאנס נכנס לעניינים. ההפרש צומק לשער אחד בלבד, ודווקא אחרי הרחקתו בכרטיס אדום של יוסי ביטרמן הצליחה אשדוד להשוות ל-17:17 עם שער של טל הרשקוביץ. לנגהאנס השלים את המהפך, המארחת חזרה להוביל ואז החלה נדנדת שערים בלתי פוסקת. אחרי שלנגהאנס השווה ל-24:24, האורחת הצליחה להשיג עצירה, אבל לא ניצלה אותה ומאטיץ' ורסטקו סטויקוביץ' העלו ל-25:26 צהוב. יותם טל דאג לשוויון של אשדוד, שגם קיבלה הזדמנות להכריע, אבל השוער טפר עצר בשנייה האחרונה את דור קלדרון והמשחק הסתיים בתיקו.

כבשו למכבי ראשון לציון: ירמי סידי 8 שערים (מ-10 ניסיונות), מרקו מאטיץ 6, רסטקו סטויקוביץ 5, ולדי קופמן 4, איבן קראצ'יץ' 2, יואב נאמן 1. עצירות שוער - דן טפר 13 מ-39 - 33%.

כבשו להפועל אשדוד: גאבור לנגהאנס 7, טל הרשקוביץ 6, שי הרשקוביץ 5 מ-5, אדיר כהן, יותם טל 2 כל אחד, יוסי ביטרמן, דור קלדרון, עומרי קושמרו, שרון שלם 1 כל אחד. עצירות שוער: טומיסלב סטויקוביץ' 15 מ-39 - 38%.

יוסי ביטרמן שחקן הפועל אשדוד בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
אשדוד השוותה אחרי ההרחקה שלו. יוסי ביטרמן/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

סער פרנקל, מאמן מכבי ראשון לציון: "איך שהתפתחה המחצית הראשונה, לא היינו צריכים להגיע למצב של זריקה אחרונה שלהם. זה סיפור המשחק. עשינו פחות עצירות בהגנה. היינו תקועים ב-10 הדקות הראשונות של המחצית השנייה וזה שינה את המומנטום והחזיר את הביטחון לאשדוד. היינו צריכים לשחק את המשחק המהיר, והפסדנו את היתרון. יש סדרה! צריכים לקום מהפסדים, ולקום צנועים מניצחונות, ומהתיקו הזה להתאושש. אנחנו רוצים לזכות באליפות, זה מה שחשוב לנו".

אולג בוטנקו, מאמן הפועל אשדוד: "עשינו את המשחק קשה ולא נכון. לא נכנסנו טוב. לא שיחקנו נכון בהתקפה, וגם בהגנה היינו רפויים. זה לא מתאים לנו, ולכן כל המשחק רדפנו. חיפשנו מומנטום. היה לנו מצב להפוך את התוצאה. צברנו היום עוד ניסיון. במחצית השנייה התחלנו לשחק עם יותר תנועה. זה עזר לנו לפתוח את ההגנה של מכבי ראשון לציון. אנחנו נלך עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully