וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי חיפה ניצחה בגליל ועלתה ל-1:2 דרמטי בגמר הפלייאוף

הירוקים שוב שרדו בכפר בלום עם 72:74, דה שילדס התכבד בסל הניצחון 12 שניות לסיום ההארכה. המשחק הרביעי: ביום שישי בחיפה

ווילי וורקמן שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
היה שם במאני טיים. וורקמן/לילך וייס רוזנברג

מכבי חיפה עלתה הערב (שלישי) ל-1:2 בסדרת גמר הפלייאוף בליגה הלאומית, לאחר שניצחה את הפועל גליל עליון 72:74 דרמטי בכפר בלום. בכך נמשכה המסורת בסדרה המסקרנת, במהלכה אף קבוצה לא מצליחה לשמור על הבית. המשחק הרביעי יתקיים בחיפה ביום שישי, ואם יהיה צורך במשחק חמישי ומכריע, הוא יתקיים בעוד שבוע בדיוק בכפר בלום.

הפתיחה דווקא היתה שייכת למארחת, שברחה ליתרון דו-ספרתי עם תום הרבע הראשון. הירוקים חזרו, ואז החלה הדרמה. 41 שניות לסיום הזמן החוקי קבע גוני יזרעאלי 63:63, אנתוני פישר קיבל הזדמנות לנצח את המשחק אבל החטיא, והקבוצות הלכו להארכה. ג'ו לואל אצ'ול העניק לגליל 70:72, 1:16 דקות לסיום, אולם ווילי וורקמן השווה, אצ'ול החטיא פעמיים מהקו, וקרון דה שילדס התכבד במה שהתברר כסל הניצחון, 12 שניות לבאזר. המארחת לקחה פסק זמן, יזרעאלי לקח מאבישי גורדון המאמן את הלוח וניסה לשרטט בעצמו תרגיל, אבל גם זה לא עזר: הוא ואצ'ול החטיאו, וזה נגמר בהפסד כואב.

דה שילדס וסמואל גיבנס הוליכו את החיפאים עם 14 נקודות כל אחד, וורקמן הוסיף 12 ו-9 ריבאונדים. מנגד, 19 נקודות ו-9 ריבאונדים של רשאד מאדן לא הספיקו לגליל, שקיבלה גם 15 ו-9 ריבאונדים מאצ'ול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully