וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לנג'ר ירושלים: עידן לשם העפיל לסיבוב השני

הישראלי צלח את המפגש מול טום ז'ומבי הצרפתי עם 2:6, 2:6 ויפגוש את קולין אלטמיראנו האמריקאי. ישי עוליאל הודח, ברביעי: דודי סלע ייכנס למעגל המשחקים

הטניסאי ישי עוליאל. לידור גולדברג,
הודח בסיבוב הראשון. עוליאל/לידור גולדברג

עידן לשם העפיל היום (שלישי) לסיבוב השני בתחרות הצ'לנג'ר Jerusalem Volvo Open המתקיימת השבוע במרכז לטניס בישראל - ירושלים. לשם גבר 2:6 2:6 על טום ז'ומבי מצרפת בסיבוב הראשון של תחרות ה-ATP (סך פרסים: 54,160 דולר) ויפגוש את האמריקאי קולין אלטמיראנו המדורג 10 בטורניר.

ישי עוליאל הפסיד 7:6 6:2 לג'וליאן אוקפלו האיטלקי. מחר ייכנס למעגל התחרות דודי סלע, המדורג 3 שהעפיל אוטומטית לסיבוב השני, וישחק לא לפני 15:00 במגרש המרכזי מול דנילו פטרוביץ' הסרבי שגבר בסיבוב הראשון על בן פתאל.

לאחר משחקו של סלע, יעלה על המגרש יוני ארליך שישחק בטורניר הזוגות יחד עם עדיל שאמאסדין הקנדי. השניים יפגשו את הפולנים קארול דרזוויקי וזימון וולקוב.

בתחרות לנשים המתקיימת במקביל בירושלים (סך פרסים: 25 אלף דולר), העפילה מאיה טחן לסיבוב השני לאחר שניצחה 2:6 2:6 את דיאנה נחורושבה מרוסיה, שנוצחה 6:2 6:2 בסיבוב המוקדמות האחרון על ידי הישראלית תמרה ברד יצחקי, אבל עלתה כלאקי לוזר. ברד יצחקי תפגוש מחר את דריה קרוזקובה מרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully