וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הנריך מחיטריאן לא יורשה להגיע לבאקו לגמר הליגה האירופית

הקשר הארמני, שנאלץ להיעדר גם מהמשחק בשלב הבתים מול קרבאך, לא ייכלל בסגל לצ'לסי בגלל היחסים המתוחים בין המדינות: "צר לנו שהוא צריך להחמיץ משחק כל כך חשוב בנסיבות כאלו"

עריכת וידאו: מתן חדד

למרבה הצער פוליטיקה וספורט נפגשים מדי פעם, והפעם זה קורה לקראת אחד המשחקים הגדולים של השנה: גמר הליגה האירופית בין ארסנל לצ'לסי. התותחנים הודיעו היום (שלישי) שהנריך מחיטריאן הקשר הארמני שלהם לא ייסע עם הקבוצה לגמר שייערך ב-29 בחודש בבאקו בירת אזרבייג'אן. הסיבה: היחסים המתוחים בין אזרבייג'אן לארמניה, כאשר הקשר הארמני סייע בעבר כספית לבני עמו בחבל נגורנו קרבאך.

בהודעה שהוציאה ארסנל היום בצהריים נכתב כי: "שלחנו מכתב לאופ"א והבענו את הדאגה בסוגייה משום ש"מיקי" הוא שחקן מרכזי בקבוצה. אנחנו ממש מאוכזבים שהוא ייאלץ להחמיץ את המשחק בנסיבות שכאלו, זה דבר מאוד נדיר שלא צריך לקרות. שוחחנו עם השחקן ועם משפחתו והחלטנו שהוא לא יהיה חלק מהמסע שלנו".

הנריך מחיטריאן שחקן ארסנל. GettyImages
הלחץ הכריע. הנריך מחיטריאן/GettyImages

כזכור, עוד באוקטובר לא נכלל הנריך מחיטריאן בסגל הקבוצה למשחק הליגה האירופית מול קרבאך בבאקו. התותחנים הסתדרו אז מול היריבה החלשה גם בלעדיו, עם ניצחון חלק של 0:3, אך מול צ'לסי הוא יחסר לקבוצה שבמדיה הוא רשם שש הופעות בהרכב במסגרת הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully