וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור מליקסון יעבור ניתוח בקע, ג'ון אוגו יפתח במשחק הפרידה ממנו

21.5.2019 / 12:47

הקפטן סובל מכאבים חזקים ובקבוצה מקווים שיוכל לפתוח את האימונים לקראת העונה הבאה. אלונה ברקת תישא דברי פרידה מאוגו במשחק מול מכבי ת"א

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד

קפטן הפועל באר שבע מאור מליקסון יעבור מחר (שלישי) ניתוח בקע על מנת שיספיק להחלים לפתיחת אימוני הקבוצה לעונה הבאה. מליקסון שיחק באחרונה עם כאבים חזקים מאוד ובהשפעת טיפול תרופתי והצליח לסחוט את עצמו עד שכבר הרגיש שהוא לא מסוגל. מליקסון יחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב בשבת ובהפועל באר שבע מקווים לא לחוות קטסטרופה ספורטיבית ולסיים בלי הכרטיס המיוחל לאירופה. ג'ון אוגו יחזור להרכב בשבת ובסוף המשחק יערך עבורו טקס פרידה שבו תישא אלונה ברקת מלים חמות לזכותו מול האוהדים.

מאור מליקסון הפועל באר שבע. לירון מולדובן
יחמיץ את מכבי תל אביב. מאור מליקסון/לירון מולדובן

בשבוע הבא יפגשו הצוות המקצועי והצוות הניהולי ויגבשו את רשימת השחקנים שיקבלו הודעה כי הם מתבקשים לחפש קבוצה אחרת לעונה הבאה. במסגרת ביקורה של אתלטיקו מדריד בישראל לקראת משחקה מול בית"ר ירושלים הערב באצטדיון טדי (19:30, ספורט 5), התארחו נציגי הקבוצה הספרדית אצל הפועל באר שבע. כזכור, בין המועדונים קיים שיתוף פעולה במחלקות הנוער, וחמישה מאמנים השייכים לאתלטיקו עובדים בבאר שבע.

במהלך הביקור אמרה אלונה ברקת: "אני רוצה לברך אתכם ולהודות לכם שבאתם לישראל ולבאר שבע. יש לנו מערכת יחסים נהדרת עם אתלטיקו, והשחקנים שנמצאים פה הם דוגמה והוכחה לאקדמיה הנפלאה שלה. זה המקום להודות לעידן עופר שבלעדיו הפרויקט הזה לא היה מתקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully