וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חיימוב וחבשי הפצועים בספק למשחק מול מכבי נתניה

21.5.2019 / 11:00

השוער סובל מתיחה בכתף, הבלם סובל מרגישות בשריר האחורי. רמי גרשון או אליסון דוס סנטוס בכוננות למשחק החשוב. מנואל איטורה שוחרר

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה נערכת למשחק הקריטי שמצפה לה במחזור הסיום נגד מכבי נתניה ביום שבת (20:30). אלא שלמרקו בלבול יש לא מעט כאבי ראש לגבי הסגל שלו, כאשר השוער גיא חיימוב והבלם עאיד חבשי יעברו היום בדיקות מכריעות לגבי חומרת הפציעה ממנה הם סובלים. ההערכה הראשונית היא שחיימוב סובל ממתיחה בשריר הכתף וכי חבשי סובל מרגישות או מתיחה בשריר האחורי.

יקוב סילבסטר שחקן בני יהודה מול גיא חיימוב שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
מנסים להכשירו לנתניה. גיא חיימוב מול סילבסטר/קובי אליהו

היום יערכו השניים כאמור בדיקות מקיפות יותר וצילומים ולאחריהן יתברר האם יהיו כשירים למשחק המכריע מול מכבי נתניה. בחיפה מקווים מאוד שהשניים יהיו כשירים, כאשר במקרה שחיימוב לא יוכל לשחק, עומרי גלזר יפתח בין הקורות וגיל אופק ייכנס לסגל. אם חבשי לא יהיה כשיר, בלבול יצטרך להכריע האם הוא מכניס להרכב את רמי גרשון או אליסון דוס סנטוס, או ממשיך עם נטע לביא כבלם שלישי ומכניס לקישור את מוחמד אבו פאני.

מי שבוודאות לא יהיה בסגל הוא מנואל איטורה ששוחרר היום רשמית מהקבוצה. בחיפה נענו לבקשת הקשר הספרדי לצאת לחופש כבר שבוע לפני. הקשר שהגיע בינואר ולא קיבל כמעט כלל הזדמנויות, הביע אכזבה על כך אך נפרד ברוח טובה מהמועדון והוא כמובן לא ימשיך בעונה הבאה.

בעניין אחר, הפגישה בין לואיס ויסנטה מתאו לבין יעקב שחר נערכה אתמול ובחיפה העידו שהיה מדובר בפגישה שהוגדרה כחיובית מאוד. בימים הקרובים בחיפה יודיעו לספרדי האם הם ממנים אותו למנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה נוטה שלא להחתים את החלוץ הנבחן עוסמאן דראמה, ויסנטה מתאו נחת בישראל

לכתבה המלאה
מנואל איטורה, נטע לביא שחקני מכבי חיפה מתלוננים לדוד פוקסמן שופט המשחק. אדריאן הרבשטיין
בקושי שיחק ושוחרר. איטורה, משמאל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully