וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "אחרי חודש הבנתי שטעיתי כשחתמתי באתלטיקו מדריד"

כוכב העבר התראיין ל"מארקה" וסיפר על התקופה הקצרה באתלטיקו: "הייתי צריך ללכת למועדון קטן יותר". על סימאונה: "יש לו רעב בלתי נגמר"

עמר בנוביץ

בווידאו: שחקני אתלטיקו מדריד נוחתים בישראל

אתלטיקו מדריד תפגוש הערב (19:30, ערוץ הספורט) את בית"ר ירושלים במשחק חגיגי שייערך לעיני יציעים מלאים באצטדיון טדי. יש רק שחקן אחד ששיחק בשתי הקבוצות הללו וקוראים לו אבי נמני. כוכב העבר שהפך לסוכן כל יכול, ערך היום (שלישי) ראיון למארקה הספרדי והתייחס בין היתר לשידוך הלא מוצלח והקצר שלו עם אתלטיקו, שאת מדיה הוא לבש רק שלושה וחצי חודשים.

"אחרי חודש הבנתי שעשיתי טעות שעברתי לאתלטיקו, היתה לי הזדמנות ללכת לקבוצות קטנות יותר ובאותו הזמן לא הייתי מוכן לשחק במועדון גדול", אמר נמני והוסיף, "הגעתי מהליגה הישראלית לאחד המועדונים הכי חשובים באירופה. זו היתה רמה אחרת של אימונים, התקופה שלי באתלטיקו הפכה אותי לשחקן טוב יותר ומקצוען יותר".

אבי נמני עם יוסי בניון. יוסי ציפקיס
נזכר בתקופה באתלטיקו מדריד. אבי נמני/יוסי ציפקיס

נמני סיפר גם על התקופה הקצרה שלו בדרבי קאונטי האנגלית ואמר: "הרגשתי טוב יותר בפרמיירליג בזכות ההתנסות שלי באתלטיקו. שיחקתי עם שחקנים גדולים כמו אגילרה, קאמינרו, ויירי וטוני. אחרי שנגמרו האימונים, הם המשיכו להתאמן".

נמני ניצל את ניסיונו כסוכן והביע את דעתו על אתלטיקו מדריד הנוכחית: "אתלטיקו צריכה להביא שחקנים ברמה גבוהה בגלל שגריזמן, גודין ואולי רודרי לא ממשיכים. אלו שחקנים שמאוד קשה להחליף והם יצטרכו להוציא הרבה כסף. ריאל מדריד תתחזק בעונה הבאה וגם לוולנסיה וסביליה יש סגלים חזקים".

נמני שיבח גם את סימאונה המאמן כשאמר: "הייתי שמח להתאמן אצל מאמן כזה, אני אוהב את התשוקה שלו, את הרעב שלא נגמר. הוא תמיד רוצה לנצח. גם בשבת האחרונה כשאתלטיקו חזרה מ-2:0 ל-2:2 במשחק חסר חשיבות מול לבנטה, הוא חגג כאילו שהם זכו בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully