וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת מרגיע את אוהדי הפועל תל אביב, היציע האדום ייסגר בדרבי?

21.5.2019 / 7:20

הכוכב הישראלי של האדומים התייחס בסיום העלייה לפלייאוף לעתידו: "יש לי חוזה וטוב לי כאן". בית הדין העליון של האיגוד ידון בשאלה איך ייערך הדרבי ביום שני

one

אחרי תקופה ארוכה וקשה, העפילה אמש (שני) הפועל תל אביב לרבע גמר הפלייאוף בזכות ניצחון 91:92 על הפועל ירושלים בדרייב אין. הקבוצה של דני פרנקו הובילה ביתרון דו ספרתי ברבע הרביעי, לפני שהיריבה מהבירה הצליחה להפוך ולעלות ליתרון 5, כ-3 דקות לסיום. בשלב הזה התעורר ג'רל מקניל ובכמה מהלכים גדולים הפך את המשחק ונתן לקבוצתו את הניצחון ואת המקום השמיני שמשמעותו סדרת רבע גמר פלייאוף נגד מכבי תל אביב. אם האדומים היו מפסידים את המשחק, הם היו מסיימים את העונה לנוכח התוצאות האחרות.

ביום שני אמורה הפועל תל אביב לארח את המשחק השני בסדרה וכרגע לפי החלטת בית הדין המשחק הזה ייערך באותו סגנון כמו היום. כלומר, יציע אוהדי הפועל תל אביב שמונה כ-500 מקומות יהיה סגור ובנוסף, השורות הראשונות שמאחורי ספסל האורחת סגורות. מחר ייערך דיון בבית הדין העליון של איגוד הכדורסל בנוגע לערעור של הפועל תל אביב. כזכור, אותו בית דין דחה את בקשת הפועל תל אביב לא להתחיל בביצוע העונש מול ירושלים. במקביל ידון בית הדין העליון בערעורו של היועץ המשפטי שדורש להחמיר את העונש של הפועל תל אביב ולהשית עליהם עונש רדיוס בפועל.

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
עונת השיא שלו. תומר גינת/יוסי ציפקיס

הגיבור הגדול של הפועל תל אביב, גם אמש, היה תומר גינת שקלע 22 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים. "בסוף התעסקנו בעצמנו, ומסתבר שאם לא היינו עושים את העבודה, אז היינו בבית. שמח שיש עוד משחק בחמישי, ונתחיל להתכונן אליו", אמר גינת והתייחס להתמודדות מול מכבי תל אביב, "בסוף דרבי זה דרבי, עם כל הבלאגן שהיה פה, צריך לבוא ולשחק כדורסל. האנרגיות זה מה שעוזר לנו לשחק כדורסל, נראינו הגנתית לא רע בדרבים האחרונים, נעשה התאמות ונתכונן למשחק. מכבי היא אולי הקבוצה הכי טובה בליגה, נבוא קטנים וננסה לצאת גדולים".

הפורוורד סיכם את העונה של קבוצתו ואמר: "עונה לא טובה שלנו, זה לא סוד. כל אחד מאיתנו יצטרך לעשות חשבון מה הוא עשה לא טוב ומה הוא יכל לעשות יותר טוב. ננסה לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים בשביל הקהל שלנו. אני מרגיש מאוד בנוח פה, שנה שלישית שלי כאן, זה עוזר לי להרגיש בבית, בנוח עם הקהל, ההנהלה, אנשי הצוות והשחקנים. אני עובד קשה ושמח שרואים את זה על המגרש. אני שמח שהניצחון הזה לקח אותנו לפלייאוף, אם לא היינו עושים את זה, היה נראה אחרת. יש לי חוזה בהפועל תל אביב בעונה הבאה, טוב לי מאוד פה, אני נהנה כאן, יש לנו פלייאוף ואז נתקדם קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully