וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רלד מקוי עזב את טמפה ביי, רובן פוסטר גמר את העונה

כוכב ההגנה שנבחר שלישי בדראפט 2010 נפרד מהבאקנירס אחרי תשע שנים והקבוצה תחסוך את החוזה שלו (13 מיליון דולר). הליינבקר של וושינגטון נפצע. ביג בן התנצל בפני אנטוניו בראון, שעקץ בתגובה

ג'רלד מקוי טמפה ביי באקנירס. AP
הוביל את טמפה ביי בעשור החולף. מקוי/AP

בטמפה ביי ניסו בתקופה האחרונה להעביר בטרייד את התאקל ההגנתי הוותיק שלהם, ג'רלד מקוי, אבל הלילה (בין שני לשלישי) הם התייאשו ובהסכמה משותפת, הצדדים נפרדו.

מקוי, שנבחר שלישי בדראפט 2010, שיחק בטמפה תשע עונות, במהלכן נבחר שש פעמים רצופות לפרו בול ושלוש פעמים לקבוצה הראשונה של האול-פרו (ופעם נוספת לקבוצה השנייה). הוא לא התייצב לתחילת אימוני הקבוצה בחודש שעבר וטמפה ביי תימנע, בעקבות שחרורו, מחוזה של 13 מיליון דולר לעונה הקרובה.

*** אכזבה גדולה לוושינגטון, שאיבדה לכל העונה את הליינבקר רובן פוסטר לאחר שזה קרע את הרצועה הצולבת כבר ברגעים הראשונים של אימון פתיחת העונה הרשמי. פוסטר הורד מהמגרש על אלונקה ובדיקת MRI גילתה את הפציעה הקשה.

*** בן רות'לסברגר התראיין לתקשורת המקומית בפיטסבורג ואמר שהוא מתנצל בפני אנטוניו בראון על הביקורת שהעביר עליו בפומבי במהלך העונה שעברה. התגובה של בראון לדברים הייתה ציוץ עם המילים: "דו פרצופי". עוד לפני הטרייד ששלח אותו לאוקלנד, בראון האשים את הקוורטרבק הוותיק בכך שיש לו "מנטליות של בעלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully