וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה את פורטלנד 117:119 לאחר הארכה ועלתה לגמר ה-NBA

האלופה חזרה מפיגור 11 בפתיחת הרבע הרביעי ועלתה בפעם החמישית ברציפות לגמר שבו תחכה למנצחת בין מילווקי לטורונטו. לראשונה בהיסטוריה של הפלייאוף: דריימונד גרין וסטף קרי סיפקו טריפל דאבל באותו משחק

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: משחקי הפלייאוף הגדולים של סטפן קרי

משחקי פלייאוף ה-NBA נמשכו הבוקר (שלישי) עם גמר המערב שסיפק לנו עולה ראשונה לגמר ה-NBA: גולדן סטייט ניצחה את פורטלנד 117:119 אחרי הארכה והשלימה סוויפ של 0:4 למרות מכת הפציעות שפקדה אותה. הווריירס יחכו בגמר למנצחת בסדרה המקבילה במזרח בין טורונטו למילווקי.

תוצאות הלילה:

פורטלנד (3) - גולדן סטייט (1) 119:117 (לאחר הארכה)

דריימונד גרין גולדן סטייט. רויטרס
טריפל דאבל שני רצוף ושלשת קלאץ' בהארכה. דריימונד גרין/רויטרס

תוצאות הלילה: פורטלנד (3) - גולדן סטייט (1) 119:117 (0:4 לגולדן סטייט בסדרה)

המאזן של הווריירס העונה בהארכות עד למשחק הזה היה 6:0. אלא שבמאני טיים האלופה הוכיחה ממה היא עשוייה ועלתה לגמר ה-NBA עם קאמבק שלישי רצוף וסוויפ מהדהד של 0:4 אחרי ניצחון קשה ומתוק בהארכה. אחרי שחזרה מפיגור 18 במשחק הקודם, גולדן סטייט נקלעה לפיגור 17 והיתה בפיגור 11 בפתיחת הרבע הרביעי אחרי שלשה של זאק קולינס שקבעה 90:101. אלא שהאלופה לא נבהלה. קרי וגרין הובילו ריצת 3:14 וכפו שוויון 104. מאיירס לאונרד קבע 108:11 למארחים, אבל קליי תומפסון צלף שלשה 1:48 דקות לסיום ולילארד החטיא שני ניסיונות להכריע את המשחק לפני ההארכה, שבה דריימונד גרין צלף את הסל הכי חשוב עם שלשה אדירה שקבעה 115:119 כשנותרו 39 שניות לסיום. לילארד צימק בחדירה לסל וקיבל הזדמנות לכפות הארכה נוספת או לנצח את המשחק, אבל קליי תומפסון דחק אותו לפינה ואילץ אותו לזרוק שלשת התאבדות שהלכה החוצה.

לראשונה בהיסטוריה של הפלייאוף, גולדן סטייט הפצועה קיבלה תרומה של טריפל דאבל משני שחקנים. סטף קרי שלא ירד מ-36 נקודות בסדרה הזו, תרם 37 נקודות, 11 אסיסטים ו-13 ריבאונדים. דריימונד גרין היה נהדר עם 18, 11 אסיסטים, 14 ריבאונדים, 3 חטיפות וגם 6 איבודים. קליי תומפסון הסתפק ב-17, אבל שמר נהדר על לילארד במאני טיים. הווריירס מנצחים עם רוטציה קטנה במיוחד, אבל למרות חסרונם של דוראנט, איגואדלה וקאזינס הם שלטו לגמרי בריבאונד עם 38:56, הרבה בזכות גרין, לוני וגם סטף קרי. מנגד, פורטלנד קיבלה תרומה אדירה ממאיירס לאונרד שצלף שיא קריירה של 30 (5 מ-8 מחוץ לקשת) וגם הוסיף 12 ריבאונדים.

דמיאן לילארד תרם 28 נקודות ו-12 אסיסטים וסי ג'יי מקולום עשה את שלו עם 26, אבל גם זה לא הספיק מול שלושת הכוכבים הגדולים והניסיון של גולדן סטייט, שתקבל כעת מנוחה ארוכה ותחכה לראות מי תנצח בסדרה המקבילה בין מילווקי לטורונטו. אגב, זו עונה שלישית רצופה שפורטלנד עפה בסוויפ בפלייאוף וגולדן סטייט? היא בגמר ה-NBA בפעם החמישית ברציפות.

סטף קרי עם סת' קרי גולדן סטייט. רויטרס
האחים סטף וסת' קרי עם סמול טוק בסיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully