וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: הדיון שיקבע איך תארח הפועל תל אביב את הדרבי

20.5.2019 / 23:16

האדומים ערערו על העונש של סגירת יציע והשורות הראשונות מאחורי הספסלים, היועמ"ש של האיגוד דורש רדיוס. פרנקו: "ניתן הכול בדרבי"

one

הפועל תל אביב ניצחה הערב (שני) 91:92 את הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-33 והאחרון בעונה הסדירה של ליגת העל. בעקבות הניצחון, הקבוצה של דני פרנקו סיימה את העונה במקום השמיני ותפגוש את מכבי תל אביב לדרבי ברבע הגמר. הפועל ירושלים תפגוש את הפועל באר שבע.

ביום שני אמורה הפועל תל אביב לארח את המשחק השני בסדרה וכרגע לפי החלטת בית הדין המשחק הזה ייערך באותו סגנון כמו היום. כלומר, יציע אוהדי הפועל תל אביב שמונה כ-500 מקומות יהיה סגור ובנוסף, השורות הראשונות שמאחורי ספסל האורחת סגורות. מחר ייערך דיון בבית הדין העליון של איגוד הכדורסל בנוגע לערעור של הפועל תל אביב. כזכור, אותו בית דין דחה את בקשת הפועל תל אביב לא להתחיל בביצוע העונש מול ירושלים. במקביל ידון בית הדין העליון בערעורו של היועץ המשפטי שדורש להחמיר את העונש של הפועל תל אביב ולהשית עליהם עונש רדיוס בפועל.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב ניצחה 91:92 את הפועל ירושלים ותפגוש את מכבי תל אביב ברבע הגמר

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
"כזאת הרחקה עוד לא הייתה לי". קטש/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר בסיום: "בסוף היה חשוב שנעשה את העבודה בעצמנו. יהיה לנו סיבוב מאתגר, שיחקנו מול 3 מ-4 הקבוצות שהתמודדנו איתן על הפלייאוף בחוץ. נגזר עלינו אחרי ההפסד בנהריה לנצח אחת משלוש הראשונות, כל אחת מהן קבוצה מצוינת. אני שמח שאחרי שהיינו בדאון והפסדנו, האווירה הייתה טובה ויש רוח טובה בקבוצה.

"יש לנו מחלת נאיביות שגם הייתה היום, אנחנו חסרים כמה סנטימטרים כדי לדעת להביא משחקים, זה היה נראה שכל התקפה שלנו נגמרת בלייאפ של פלדין בצד השני. אני גאה מאוד בחבר'ה שלי, גם הם עברו דרך ארוכה ומטלטלת, גם להם זה לא קל. בחמישי ניתן את כל מה שאנחנו יכולים כדי להישאר כמה שיותר זמן בחיים".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש, שהורחק במהלך הרבע הרביעי, אמר אחרי המשחק: "כזאת הרחקה עוד לא הייתה לי. לא הבנתי כל כך מה קרה, פעלתי מתוך אינסטינקט. בסך הכל, אם נסתכל על החיים שלי, הרצון לגעת בכל כדור, עשה לי יותר טוב מנזק.

"לא חשבנו על זה שאנחנו יכולים לשחק מול הפועל בפלייאוף. זה היה ברור שזה לא משחק על חיים או מוות, אבל זה לא אומר שלא רצינו לשמור יותר טוב מהחצי הראשון, אבל הפעם ההגנה שלנו סבלה מאיך שהתקפנו. 28 איבודי כדור, באמת זה מדהים שנשארנו במשחק עד הסוף, זה נתון מטורף, לא היינו רגועים מספיק ולא נכנסנו למשחק כמו שאנחנו צריכים. לא היה לנו את השקט הנפשי התקפית כדי לגמור את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully