וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "ההישארות בליגה - הישג גדול יותר מזכייה של מכבי ת"א באליפות"

לאחר ההפסד לצהובים, בעירוני נהריה התפנו לסכם את "הקאמבק המדהים". ספרופולוס: "לא מרוצה, היו כמה קטעים לא טובים"

one

עירוני נהריה אמנם סיימה הערב (שני) את העונה בהפסד ביתי 77:71 למכבי תל אביב, אבל זה היה הפסד שכולו חגיגה. אחרי שהבטיחה בשבוע שעבר את הישארותה בליגת העל, היא בעיקר נהנתה מהפנינג הסיום, או כפי שאמר המאמן אריק אלפסי: "מאז השלשה של יהונתן שולדבראנד [שניצחה עבור הפועל אילת והורידה את בני הרצליה] אני לא מפסיק לחייך. לא התאמנו בכלל מאז שגילינו שנישאר, ובעיקר שיחקנו סטנגה באימונים".

בנימה רצינית יותר סיכם אלפסי את מסע ההיחלצות של קבוצתו, ולא חסך בסופרלטיבים: "זו הייתה עונה קשה ומתישה, אבל בשביל המועדון שלנו - ההישארות בליגה היא הישג יותר גדול מאשר זכייה באליפות עבור מכבי תל אביב. לא הרבה אנשים היו שמים את הז'יטונים שלהם עלינו אחרי ההפסד להרצליה, אבל עשינו קאמבק מדהים, עם שלושה ניצחונות רצופים וגדולים על קבוצות שנאבקות על מקום בפלייאוף. הקהל תמך בנו ברגעים הקשים ובא אחרינו, והשחקנים הגיבו ונלחמו על כל פוזשן.

"זה נראה ברור מאליו שנהריה נשארת בליגה, אבל תראו אילו מועדונים ירדו בשנתיים האחרונות - מכבי חיפה ובני הרצליה - ותבינו שזה לא כל כך פשוט לבוא ולעשות את זה".

מן הצד השני, יאניס ספרופולוס קיבל בסלחנות את היכולת הבינונית של שחקניו, שהופיעו למשחק בידיעה שהמקום הראשון בטבלה כבר מובטח להם. "שלטנו במשחק, ולמרות שניצחנו, אני לא מרוצה כי היו לנו כמה קטעים לא טובים. השחקנים ידעו שהמשחק לא ישנה כלום בדירוג, והיו ממוקדים בפלייאוף, אבל הכי חשוב שנהיה מרוכזים ונשחק טוב יותר מעכשיו. שמרנו טוב בסך הכל, אבל בהתקפה החטאנו הרבה זריקות נוחות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
לא מפסיק לחייך. אלפסי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully