וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אולימפיאקוס לא הופיעה ותרד ליגה, פנאתינייקוס בכל זאת שיחקה

הקבוצה של דיוויד בלאט לא חזרה בה מהאיום ותורד לליגת המשנה ביוון. פאו ערכה משחקון פנימי, עם עוף קפוא על ספסל היריבה

יוטיוב

האיום התממש: אולימפיאקוס לא הופיעה לסדרת רבע גמר הפלייאוף היווני מול פנאתינייקוס הערב (שני), ותשלם על כך עם הורדה לליגת המשנה. שחקני פאו דווקא כן התייצבו באואקה, ובמקום לפגוש את היריבה השנואה, החליטו לערוך משחק אימון פנימי - עם שעון זריקות, לוח תוצאות וסטטיסטיקה, אל מול 600 איש שהטריחו עצמם לאולם. על הספסל הריק של אולימפיאקוס, אגב, הונח עוף קפוא.

בעלי פנאתינייקוס, דימיטריס ינאקופולוס, אמר לתקשורת היוונית: "היינו רוצים שהאולם יהיה מלא ב-20 אלף איש, ושם ייהנו ממשחק טוב. מצד שני, יש חוקים, יש נהלים, ובכדורסל אסור שיקרה מה שקורה בכדורגל, עם פשעים מכל כיוון. יש חוקים בכדורסל, וכשמישהו עוקף אותם, צריכות להיות השלכות. אני מקווה שאף אחד לא ינסה לשנות אותם, כי אנחנו נהיה שם כדי להתנגד".

החימום שלפני המשחק

המשחק עצמו

וכך זה נגמר: 75:79 לפנאתינייקוס על פנאתינייקוס

העוף הקפוא

הכל החל בפברואר שעבר, כשאולימפיאקוס ירדה מהמגרש במחצית הדרבי בחצי גמר הגביע, ולאחר מכן החרימה את משחק הבית מול פאו בליגה, בצוותא עם דרישה לפסול את השופטים המקומיים ואיום שלא ישובו לשחק אם אלה ישובצו בעתיד למשחקיה. החלטתה הקיצונית של אולימפיאקוס לא צפויה לפגוע בשריון שלה ליורוליג, אם כי ראשיה כבר נפגשו עם מנהלי הליגה האדריאטית בניסיון להצטרף למסגרת האזורית של הבלקן.

מאמן פאו ריק פיטינו הוסיף: "אני לא יכול לדבר על אולימפיאקוס, רק על פנאתינייקוס. זה מאכזב, כי באתי לכאן לאמן משחק כדורסל, זה מאכזב שאיגוד הכדורסל הביא אותנו למצב הזה. רוב השחקנים צריכים לסיים את העונה ב-15 ביוני, ועכשיו הם לא הולכים לשחק כחודש. דברים כאלה לא ראיתי כמאמן ב-40 שנות הקריירה שלי".

ענייני שועה, פרומו לשבוע האחרון, השבוע של קוואי וסטף: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully