וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' ניסה לעודד את שחקני נתניה: "אנחנו קוץ בתחת של הגדולות"

20.5.2019 / 8:35

למרות שבקבוצה מודים שיש משבר והמאמן מסביר ש"נראה שהלכנו לים", נתניה משוכנעת שתוכל להתאושש ולקחת ממכבי חיפה את הכרטיס לאירופה. ומה עובר על בצ'יראי?

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- בנתניה מודים אחרי ההפסד לבני יהודה: אנחנו במשבר

- דראפיץ' מנסה לעודד את השחקנים: "אנחנו בקוץ בתחת של הגדולות"

- הבצורת של פאטוס בצ'יראי מדאיגה

- במועדון בונים על יאהמיר הוקה לקראת מכבי חיפה

seperator

במכבי נתניה מודים: הקבוצה נמצאת במשבר מקצועי גדול. במחזור הקרוב תתמודד מכבי נתניה בדו קרב מול מכבי חיפה על הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית והיא תצטרך להסתדר ללא פאטוס בצ'יראי, ניקו אולסק וסתיו פיניש שסוחבים צהובים. עלי מוחמד וגיא מלמד יחזרו להרכב אחרי שריצו אתמול (ראשון) עונשי צהובים.

ההפסד אמש לבני יהודה הכניס את כל המערכת להרגשה קשה מאוד וכעת קיים חשש אמיתי וגדול מכך שהקבוצה לא תצליח לעמוד במשימה ולנצח את מכבי חיפה בשבת הבאה כדי לסיים עם הכרטיס לאירופה. "היה קשה להרים את השחקנים מנטלית אחרי ההפסד בגמר הגביע", הודה אמש סלובודן דראפיץ'. "ההפסד בפנדלים היה קשה מאוד. ידענו שיהיה קשה לנו מול בני יהודה, כי ידענו שהשחקנים שלהם ירוצו וירצו להוכיח ליוסי אבוקסיס. אבל קיבלנו עוד גמר גביע בשבת הקרובה ויש לנו אפשרות לתקן. אנחנו רוצים לקפוץ מדרגה עם השחקנים שלנו. אמרתי לשחקנים שלי יותר מפעם אחת: 'אנחנו יושבים כמו קוץ בתחת של המועדונים הגדולים. אנחנו מפריעים להם כל הזמן'".

עוד בנושא

מכבי נתניה ירדה למקום הרביעי לאחר הפסד 2:0 לבני יהודה
במכבי חיפה יודעים: למשחק מול נתניה יהיו השלכות גדולות
בבאר שבע מעידים: ברקת חזרה להיות הרבה יותר מעורבת

עוד באותו נושא

במכבי חיפה יודעים: ל"גמר הגביע" מול מכבי נתניה יהיו השלכות מרחיקות לכת

לכתבה המלאה
ויקי כחלון (מימין) עם גיא מלמד שחקני מכבי נתניה. לילך וייס רוזנברג
איך מתאוששים? שחקני נתניה אחרי ההפסד אמש/לילך וייס רוזנברג

דראפיץ' הוסיף: "זה נראה היום כאילו הלכנו לים, אבל זה לא כך. אנחנו צריכים לחפש השבוע דברים טובים לקראת מכבי חיפה. מכבי נתניה יצאה ממשברים ומהפסדים. אם אנחנו רוצים להיות קבוצת צמרת ולסיים את העונה בטעם טוב, אנחנו צריכים לתקן את הטעויות ולבוא אחרת לגמרי".

מאמן מכבי נתניה התייחס לפאטוס בצ'יראי שמצוי בתקופת בצורת קשה. דראפיץ' הודה שבצ'יראי איבד את הביטחון שלו אבל הוא התייצב לימינו. "כולם שואלים מה קרה לפאטוס ומדברים עליו. פאטוס הביא אותנו למצב בו היינו. הוא הביא אותנו לפלייאוף ולגמר הגביע. יש לו קצת עייפות ומשבר מנטלי, אבל אני חייב לפתור את זה".

בקבוצה בונים על יאהמיר הוקה לקראת מכבי חיפה. "הוא אחד הבודדים שעומד בלחץ הגדול שיש על הקבוצה", אמרו אמש במועדון על האלבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully