וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייברן נבחר ל-MVP, איטודיס בכה והילל את היינס: "הוא הלב שלי"

אקס הפועל חולון (20 נקודות) נבחר למצטיין בפיינל פור, המאמן היווני שחרר לחץ, קורי היגינס: "אני מותש, זו הרגשה מדהימה"

קייל היינס צסק"א מוסקבה. רויטרס
שחקני צסק"א עם הגביע/רויטרס

צסק"א מוסקבה עשתה את זה: אחרי שלוש שנים של אכזבות ומפח נפש בפיינל פור, הרוסים זכו הערב (ראשון) בפעם השמינית בתולדותיהם ביורוליג אחרי 83:91 משכנע במשחק הגמר מול אנאדולו אפס. וויל קלייברן אקס הפועל חולון הצטיין עם 20 נקודות ונבחר ל-MVP של הפיינל פור. היגינס הוסיף 20 ודה קולו תרם 15 כולל שלשת קלאץ' גדולה. דימיטריס איטודיס, שספג לא מעט ביקורות בגלל העונה היחסית פושרת של קבוצתו, שחרר המון לחץ בסיום ובכה מאושר כשהוא מתחבק עם הבעלים של הקבוצה.

ננדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה. רויטרס
עוד גביע לארון. דה קולו/רויטרס

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א הנרגש פרגן בסיום בעיקר לקפטן שלו קייל היינס: "הוא אגדה חיה, אני מעריץ אותו, קשה לתאר את הכרת התודה שלי אליו. הדרך שבה הוא שומר את הקבוצה מאוחדת בחדר ההלבשה, האיש הזה הוא היד השמאלית שלי, היד הימנית והבטן שלי, הלב שלי. הוא כבר מוכן להיות מאמן. הוא עשה עבודה פשוט מדהימה".

קורי היגינס הנרגש אמר לאחר המשחק: "אין לי מילים כרגע, אני מותש. אני רק רוצה לחגוג עם הקבוצה שלי. זה לא ייאמן, זה היה בדיוק כמו שציפינו, ידענו שזה יהיה צמוד עד הסוף. הם שיחקו נהדר, לארקין היה מדהים, אבל האמנו בעצמנו. לא התכוונו לתת למשחק הזה לחמוק מאיתנו. לא רצינו לשחק כמו בחצי הגמר, הפעם נתנו פייט כדי לגמור את העבודה. היה עלינו הרבה לחץ השנה. ברגע שאתה שם חולצה של צסק"א יש לחץ, אבל התמודדנו עם זה".

וויל קלייברן ה-MVP של הפיינל פור אמר: "עשיתי דרך ארוכה, אני שמח להיות פה. המאמן האמין בי וסמך עליי. הוא סומך על המשחק שלי ועל הניסיון שלי. הוא הוביל אותי לכיוון הנכון. כולנו היינו ביחד היום, ידענו שאנחנו צריכים להישאר ביחד במשך כל 40 הדקות. היו לנו הרבה עליות וירידות העונה וכל אחת מהן היתה חשובה בתהליך ההתגברות והאמונה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully