וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דאבל לסולומון, אינגולשטאדט של אלמוג כהן במשחקי המבחן

שחטאר גברה 0:1 על זוריה וזכתה באליפות אוקראינה. קבוצתו של הקשר הפסידה 4:2 להיידנהיים ותפגוש את והן מהליגה השלישית

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מונס דאבור בסביליה

אינגולשטאדט של אלמוג כהן חלמה היום (ראשון) על ניצחון שישאיר אותם בבבונדסליגה השנייה באופן סופי, אבל הפסד חוץ 4:2 להיידנהיים מנע זאת ממנה וקבע שקבוצתו של הקשר הישראלי, שהוחלף אחרי 84 דקות, תתמודד נגד הירידה לליגה השלישית במשחקי המבחן. יריבתה במשחקי המבחן תהיה והן ויסבאדן, שסיימה שלישית בבונדסליגה השלישית. המשחק הראשון יתקיים כבר ביום שישי הקרוב בוויסבאדן, הגומלין בשלישי הבא אצל אינגולשטאדט, שתנסה להימנע מנשירה לליגה השלישית בה שיחקה בפעם האחרונה לפני בדיוק עשור.

* שחטאר דונייצק של מנור סולומון חגגה זכייה באליפות אוקראינה אחרי שניצחה 0:1 את זוריה לוגנסק בחוץ במחזור ה-29, ובכך השלימה זכייה בדאבל שלישי ברציפות ואליפות 12 בתולדותיה. סולומון ישב על הספסל במשחק האליפות, אך לא שותף. ג'וניור מוראס כבש את שער הניצחון (11) שלמעשה הפך לשער האליפות.

* מחזור אחרון בליגה הסקוטית: ניר ביטון השלים 90 דקות ב-1:2 הביתי של סלטיק על הארטס, אופיר מרציאנו עצר פנדל בדקה ה-93 אבל לא הצליח למנוע הפסד ביתי 2:1 של היברניאן לאברדין.

* מחזור לפני אחרון בליגה האוסטרית: אלון תורג'מן חזר מפציעה ונכנס כמחליף בדקה ה-76 ב-0:2 הביתי של אוסטריה וינה על וולפסברגר. מונס דאבור ישב על הספסל ולא שותף ב-1:2 של רד בול זלצבורג בחוץ על שטורם גראץ.

* אלי בבייב ואמיר עגייב רצו להמתיק את העונה הקשה שעברו עם סומגאיט האזרית, אבל לרוע מזלם הפסידו 1:0 לגבאלה בגמר הגביע האזרי. שער של סטיבן-ג'וזף מונרוז בדקה הרביעית הכריע את תוצאת המשחק, וסידר לגבאלה זכייה היסטורית וראשונה בגביע האזרי אחרי שלושה הפסדים במעמד הגמר (האחרונים בשנתיים האחרונות). הישראלים פתחו בהרכב, אבל לא הצליחו למנוע הפסד בגמר הראשון בתולדותיהם.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-46 ולא הצליח לעזור לאנטוורפן להשיג את המקום השלישי ואת הכרטיס הבטוח לליגה האירופית. רפאלוב סייע למהפך מול האקסית קלאב ברוז', אבל המדורגת שנייה הפכה בתגובה וניצחה 2:3. כעת תצטרך אנטוורפן לפגוש לקרב על הכרטיס לאירופה את הקבוצה שתעלה מהפלייאוף - קורטרייק או שרלרואה.

בהמשך

* קני סייף וסינסינטי התבססו במקום האחרון בטבלת המזרח של ה-MLS כשהובסו 5:1 בבית מול אורלנדו סיטי. הישראלי/אמריקאי נכנס כמחליף בדקה ה-65.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully