וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדרבורן עלתה לבונדסליגה, אוניון ברלין בפלייאוף מול שטוטגרט

הקבוצה שעלתה לליגה הבכירה ב-2014 ורשמה שלוש ירידות רצופות, הצליחה לחזור למרות הפסד 3:1 בדרזדן. אוניון פספסה הזדמנות לעקוף עם 2:2 מול בוכום

יוטיוב

בווידאו: בנפיקה חוגגת אליפות

פאדרבורן, אחת מקבוצות הנדנדה המוזרות באירופה, עלתה היום (ראשון) לבונדסליגה בפעם השנייה בתולדותיה, וזאת למרות הפסד 3:1 במגרשה של דינמו דרזדן. פאדרבורן הקדימה בזכות הפרש שערים בלבד את אוניון ברלין, שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול בוכום, וכך היא הצליחה להצטרף לאלופת הליגה קלן שהבטיחה עוד קודם לכן את חזרתה לליגה הבכירה.

שחקני פאדרבורן חוגגים עלייה לבונדסליגה. רויטרס
אפשר להפסיד ובכל זאת לעלות. שחקני פאדרבורן חוגגים בסיום/רויטרס

פאדרבורן, שלפני חמש שנים עלתה לבונדסליגה בפעם הראשונה בהיסטוריה, ירדה אז אחרי עונה אחת בלבד וב-2016 נשרה לליגה השלישית. ב-2017 רשמה ירידה שלישית ברציפות, הפעם לליגה הרביעית, אבל שרדה רק כי מינכן 1860 לא קיבלה אישור לשחק בליגה. ב-2018 השכילה הקבוצה לחזור לליגה השנייה, וכעת היא שבה לבונדסליגה למרות 56 אחוזי הצלחה בלבד. פיליפ קלמנט עוד העלה את הקבוצה של שטפן באומגרט ליתרון בדקה ה-10, אבל באריס אטיק הפך עם שלושער לזכות דרזדן מהמקום ה-12.

שחקני פאדרבורן חוגגים עלייה לבונדסליגה. רויטרס
התפילות עזרו. שחקני פאדרבורן/רויטרס

אוניון, שעוד רשמה החמצה גדולה בדקה ה-94 כשהמחליף סולימאן עבדולאי נעצר אצל שוער המארחת, תשחק במבחנים מול שטוטגרט שסיימה במקום ה-16 בליגה הראשונה. המשחק הראשון ייערך בשטוטגרט ביום חמישי הקרוב והגומלין בברלין ביום שני הבא. המאוכזבת הגדולה של העונה היא המבורג, שסיימה עם 56 נקודות (אחת פחות מפאדרבורן ואוניון) ויכולה רק להצטער על רצף שלושת ההפסדים איתו הגיעה למשחק האחרון.

סבסטיאן פולטר שחקן אוניון ברלין מאוכזב. רויטרס
אוניון ברלין רק במבחנים. סבסטיאן פולטר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully