וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר רומא אחרי שניצח את נובאק דג'וקוביץ'

השור ממאיורקה ניצח 0:6, 6:4, 1:6 את המדורג ראשון בעולם, זכה בתואר הראשון שלו השנה וה-34 מסבב המאסטרס 1,000

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
ואמוס!/GettyImages

רפאל נדאל זכה היום (ראשון) בטורניר רומא מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. הספרדי, המדורג שני בעולם, ניצח 0:6, 6:4, 1:6 את הראשון נובאק דג'וקוביץ' בתום שעתיים ו-29 דקות של משחק. לנדאל זהו התואר הראשון ב-2019 וה-34 מסבב המאסטרס 1,000 בקריירה (שיאן, מוביל באחד את דג'וקוביץ'). כמו כן, הספרדי צימק את הפער במאזן הראש בראש ביניהם ל-26:28 לטובת דג'וקוביץ'.

זו הזכייה התשיעית של רפא בטורניר רומא וזו הכמות השנייה הכי גדולה שאיזשהו שחקן זוכה באיזשהו טורניר מאסטרס ספציפי (נדאל גם ראשון עם 11 זכיות במונטה קרלו, רוג'ר פדרר שלישי עם 7 בסינסינטי). אגב, נדאל סגר את הטורניר כשהוא זוכה בארבע מערכות בטורניר 0:6 ובשלוש 1:6 וכל זה בחמישה משחקים בלבד. נדאל גם הפך לגבר הראשון בעידן הפתוח שזוכה בתואר ATP 16 שנים ברציפות.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
דג'וקוביץ' מוציא את כל העצבים על המחבט האומלל/GettyImages

מהלך המשחק

אחרי שמונה דקות של טניס הצליח נדאל להשיג את השבירה הראשונה במשחק ולעלות ל-0:1. הספרדי שמר על ההגשה שלו ושבר שוב את דג'וקוביץ', שנראה מותש, וזה 0:3 אחרי 15 דקות. נדאל שמר על ההגשות שלו והשיג עוד שבירה אחרי משחקון ארוך ואיכותי מאוד של הספרדי, שמוביל 0:5 אחרי 35 דקות. נדאל שמר על ההגשות שלו ונעל את המערכה עם 0:6 אחרי 38 דקות. זו הפעם הראשונה שיש בייגל במפגשים בין נדאל לדג'וקוביץ' אחרי שב-141 המערכות הראשונות לא היה. הפעם האחרונה שדג'וקוביץ' חטף בייגל (כלומר מערכה על האפס) הייתה ברבע גמר רולאן גארוס 2017 כשהובס 7:6, 6:3, 6:0 על ידי דומיניק תים.

ברכות, נובאק דג'וקוביץ' סוף סוף לוקח משחקון ועולה ל-0:1 במערכה השנייה. דג'וקוביץ' עלה ל-1:2 והשיג נקודת שבירה, אבל לא הצליח לשבור ונדאל איזן ל-2:2. ב-3:3 דג'וקוביץ' נקלע לצרה גדולה עם פיגור 40:0, אבל זכה בחמש נקודות ברציפות ועלה ל-3:4. נדאל איזן ל-4:4 והשיג נקודת שבירה נוספת, אבל דג'וקוביץ' הציל גם את זה עם הגשה מצוינת ועלה ל-4:5. נולה הצליח להשיג את השבירה הראשונה שלו במשחק דווקא במאני טיים ובנקודת השבירה הראשונה שלו וזכה במערכה השנייה עם 4:6.

המערכה השלישית נפתחה עם שבירה של נדאל בתום משחקון ארוך והוא ב-0:1. הספרדי שמר על ההגשות שלו ועלה ל-1:2 ואחר כך גם ל-1:3. דג'וקוביץ' נראה מותש ושידר שפת גוף שלילית ונשבר שוב, זה 1:4 ובדרך לנדאל. השור ממאיורקה שמר על ההגשות שלו והוסיף שבירה נוספת, 1:6 והוא זוכה בתואר הראשון שלו השנה.

עוד באותו נושא

קרולינה פלישקובה ניצחה את ג'ו קונטה וזכתה בטורניר רומא

לכתבה המלאה
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
דג'וקוביץ' עם צלחת הניחומים/רויטרס
אצטדיון הטניס ברומא במהלך המשחק בין נובאק דג'וקוביץ' לבין רפאל נדאל. רויטרס
היציעים מלאים עד אפס מקום/רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
דג'וקוביץ' חוגג אחרי המערכה השנייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully