וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס הודיעה כי לא תופיע לפלייאוף - והורדה לליגה השנייה ביוון

19.5.2019 / 11:28

הכאוס ביוון נמשך: קבוצתו של דיוויד בלאט תחרים את סדרת רבע הגמר נגד פנאתינייקוס, לאחר שההתאחדות לא נענתה לדרישתה לפסול את השופטים המקומיים. בעקבות כך, היא תספוג עונש אוטומטי של נשירה לליגת המשנה

אתר רשמי

לא כך חשב דיוויד בלאט שהוא יסיים את עונת הבכורה שלו באולימפיאקוס. אלופת אירופה לשעבר הורדה הבוקר (ראשון) מהליגה הראשונה לליגה השנייה ביוון, לאחר שהודיעה באופן רשמי כי לא תתייצב לסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד פנאתינייקוס, שהייתה אמורה להיפתח מחר באואקה.

האדומים נתנו את יריית הפתיחה לכאוס המוחלט בכדורסל היווני, כשירדו מהמגרש ולא חזרו אליו במחצית הדרבי בחצי גמר הגביע בפברואר. אחר כך הם החרימו גם את משחק הבית נגד פאו בליגה, לאחר שדרישתם לפסול את השופטים המקומיים מהמשחקים הללו נענתה בשלילה על ידי ההתאחדות.

בשבוע שעבר, לקראת מחזור הנעילה, שובץ פנאיוטיס אנסטופולוס כאחד השופטים במשחקה של אולימפיאקוס נגד פרומיתיאס פטראס. זו הייתה הפעם הראשונה ששופט מהדרבי בגביע היה אמור לפגוש את האדומים על הפרקט, והם הודיעו בתגובה כי לא יופיעו - אף שידעו כי החרמת משחק נוסף תגרור את העונש הקבוע בחוק.

עוד בנושא

ברתומאו: "אם אולימפיאקוס תרד, זה לא ישפיע על מעמדה ביורוליג
21:30, ספורט 5+: אנדולו אפס מול צסק"א מוסקבה בגמר היורוליג
לארקין שבר שיא פיינל פור, פנרבחצ'ה המומה: "בושה, קטסטרופה"

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. Action Images, אתר רשמי
הסנקציות נכנסו לתוקף. דיוויד בלאט/אתר רשמי, Action Images

לבסוף, אנסטופולוס החליט בעצמו לפרוש מהמשחק, לאחר שאוהדי אולימפיאקוס הפגינו מול ביתו והוא טען כי קיבל איומים על חייו. בתגובה למצב הזה הגיעה התפתחות מזירה אחרת: פנאתינייקוס, שמחתה על הסיטואציה שנוצרה, החרימה את משחקה מול קימי.

בעקבות הכאוס ועונשי הפחתת הנקודות נגד שתי האתונאיות, שמלכתחילה סיימו בשני המקומות הראשונים בטבלה, פאו דורגה שלישית בתום העונה הסדירה ואולימפיאקוס הידרדרה למקום השישי, מה שגרר מפגש נדיר ביניהן כבר ברבע הגמר. הבוקר, כאמור, החליטו האדומים ללכת עד הסוף.

החלטתה הקיצונית של אולימפיאקוס לא צפויה לפגוע בשריון שלה ליורוליג, אם כי ראשיה כבר נפגשו עם מנהלי הליגה האדריאטית בניסיון להצטרף למסגרת האזורית של הבלקן. הם יזדקקו להסכמה פה אחד מצד כל הקבוצות המשתתפות כדי לעבור לליגה הזו, ואחת הדרישות שהוצבו בפניהן היא להתחייב לחוזה לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully