וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאר אודום חושף: השתמשתי בדילדו שחור ענקי כדי לרמות את נבחרת ארה"ב

כוכב ה-NBA מספר בספרו החדש איך כדי לעבור בדיקת סמים לפני אתונה 2004 הוא השתמש באיבר מין מזויף שקנה באינטרנט. וגם: 2,000 נשים וההתמכרות למין

רויטרס

למאר אודום חושף את הפרשה שבה הסתבך ב-2004: אחרי שהודיעו לו שהוא הגשים את אחד מהחלומות הגדולים שלו והוא זומן לנבחרת ארה"ב למשחקים האולימפיים באתונה 2004, הוא הבין שלפני שהוא מצטרף לסגל הוא צריך לעבור בדיקת סמים שגרתית. הבעיה: לאורך כל הקיץ "עישנתי מריחואנה מדי יום", כדבריו.

אז מה עושים? כמו כל אחד: מחפשים בגוגל. בספר ביוגרפי שלו שיתפרסם בסוף החודש בשם "מחושך לאור" ("Darkness to Light") אודום חושף כיצד התמודד עם האתגר. "התחלנו לחפש בגוגל 'פינים מזויפים' ולמדנו דרכים שונות להתמודד עם בדיקת סמים", סיפר אודום. השיטה: איבר מזויף, ושתן נקי.

"אחרי חיפוש מתיש באינטרנט הצלחנו להזמין זין מגומי, שחור וענקי, שהגיע ביום שלמחרת", סיפר אודום, "כשהגיע הבוחן לבית שלי לבדיקת הסמים, פתחתי את הרוכסן במכנסיים ובזהירות שלפתי את האיבר המזויף דרך החור במכנסיים. כדי לגרום לשתן לצאת, הייתי צריך ללחוץ עליו בעדינות".

שחקני נבחרת ארצות הברית טים דאנקן, למאר אודום, ריצ'רד ג'פרסון. AP
בגלל זה הקמפיין נגמר במפלה? אודום והנבחרת/AP

אודום הודה שהוא היה ב"פראנויות" בזמן שהבוחן לקח את הדגימה, מחשש שהכל ישתבש וייהרס, אבל הוא הצליח לעבור את הבדיקה, וטס עם נבחרת ארה"ב למשחקים האולימפיים ביוון. לא מפליא, אגב, שארה"ב רשמה ביוון את אחת מהופעותיה החלשות, כשסיימה עם מדליית ארד בלבד.

אגב, בספר טוען אודום שהיה מכור לסקס, וששכב עם למעלה מ-2,000 נשים שונות. "זה רק הגביר את השימוש שלי בסמים", סיפר, "המטרה הייתה להשיג עונג כפול בו זמנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully