וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל ייפגשו בגמר למפגש ה-54 ביניהם

קלאסיקה בבירת איטליה: נדאל השלים נקמה מול ציציפאס וניצח 3:6, 4:6, דג'וקוביץ' גבר על שוורצמן 3:6, 7:6 (2), 3:6, המדורגים 1 ו-2 בעולם ייפגשו בגמר, המנצח יהפוך למוביל בזכיות במאסטרס 1000

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל, טורניר רומא. רויטרס
סוף סוף. נדאל/רויטרס

אחרי ימים עמוסים מאוד בטניס, שהגיעו בגלל ביטול יום משחקים שלם ברביעי עקב הגשם, היום (שבת) השולמו השלבים המכריעים בטורניר רומא, לפני משחקי הגמר.

גברים

האלוף המכהן בטורניר רפאל נדאל גבר בקלות יחסית 3:6, 4:6 על סטפנוס ציציפאס ועלה לגמר החימר הראשון שלו העונה. נדאל, שזכה ברומא שמונה פעמים בעבר, הפסיד במפתיע ליריבו היווני בחצי גמר טורניר מדריד בשבוע שעבר, אבל היום הספרדי בן ה-32 (שהעפיל לגמר 50 בקריירה בטורניר מאסטרס 1000) שוב הראה את הדומיננטיות המוכרת שלו על חימר בטרם השלים את הניצחון תוך שעה ו-42 דקות. נדאל הודח שלוש פעמים העונה בחצי גמר בטורנירים על חימר (ברצלונה, מדריד ומונטה קרלו), אך הפעם הוא כבר מחכה לקרב על התואר (פעם 11 שלו בגמר בבירת איטליה), שם יפגוש את נובאק דג'וקוביץ'.

רפאל נדאל מול סטפנוס ציציפאס, טורניר רומא. רויטרס
נקמה. נדאל וציציפאס/רויטרס
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
יגיע תשוש. דג'וקוביץ'/רויטרס

דג'וקוביץ', המדורג 1 בעולם, ניצח 3:6, 6:7 (2), 3:6 את דייגו שוורצמן הארגנטינאי אחרי קרב מתיש שנמשך שעתיים ו-31 דקות. הסרבי כבר הגיש לניצחון במערכה השנייה, אבל הארגנטינאי הנחוש כפה מערכה מכרעת, בטרם נכנע. זה עומד להיות המפגש ה-54 בין נדאל לדג'וקוביץ' (כמובן הכי הרבה אי פעם בסבב), כשזו השנה ה-14 ברציפות (מ-2006 עד 2019) שהם נפגשים לפחות פעם אחת. דג'וקוביץ' מוביל 25:28 במפגשים. עבור דג'וקוביץ' זה גמר תשיעי ברומא (16 מהניצחונות של רפא הם על חימר). בסיומו של המפגש בין המדורגים 1 ו-2 בעולם יהיה גם מוביל חדש בזכיות בטורנירי מאסטרס 1000, כשלשניהם יש 33 זכיות.

ג'ו קונטה טניסאית בריטית. רויטרס
קונטה חוגגת הישג גדול/רויטרס

נשים

ג'ו קונטה הבריטית השיגה סוף סוף ניצחון ראשון מול יריבה מהטופ 5 מאז שניצחה את סימונה האלפ אי שם בווימבלדון 2017. קונטה, המדורגת 42 בעולם, הצליחה לעלות לגמר אחרי שחזרה מפיגור ל-7:5, 5:7, 2:6 מול קיקי ברטנס ההולנדית (4), שהגיעה במומנטום אדיר אחרי הזכייה בטורניר מדריד בתחילת השבוע. זה הגמר הגדול ביותר אליו קונטה מגיעה מאז שזכתה בטורניר מיאמי לפני יותר משנתיים והיא קטעה רצף של שמונה ניצחונות עבור ברטנס. קונטה סיימה את המשחק עם 39 ווינרים לעומת 52 שגיאות לא מחויבות.

קונטה תשחק בגמר נגד קרולינה פלישקובה. הצ'כית, המדורגת שביעית בעולם, נזקקה לשעה ועוד 27 דקות כדי לנצח 4:6, 4:6 את מריה סקארי (39) שהפכה ליוונייה השנייה שמסיימת היום את דרכה בטורניר רומא אחרי בן ארצה סטפנוס ציציפאס. פלישקובה עלתה לגמר ברומא בפעם הראשונה בקריירה שלה אחרי שחבטה 13 ווינרים בדרך לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully