וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חדרה: "חייבים לנצח ולקוות שזה יספיק לכרטיס לאירופה"

דריכות גדולה בנגב לקראת המשחק מול חדרה (א', 20:30). אוגו המוצהב ייעדר, אריק סאבו אמור לעלות במקומו. אלחמיד ימשיך כמגן ימני, כמה שחקנים בספק אצל האורחת

מחזור 35הסתיים19/05/2019
הפועל באר שבע
  • יוספי (88)
0
    הפועל חדרה
    יוסי אבוקסיס חוגג זכייה בגביע המדינה עם בני יהודה/צילום ועריכה: קובי אליהו

    הפועל באר שבע

    דריכות גדולה בהפועל באר שבע לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:30, ספורט 4) מול הפועל חדרה. לאור הניצחון של בני יהודה על מכבי נתניה בגמר הגביע, בבאר שבע יודעים שהם חייבים לנצח את שני המשחקים שנותרו לסיום העונה ולהבטיח מקום שני או שלישי ואת הכרטיס המיוחל לאירופה. הפועל חדרה הגיעה העונה לטרנר באחד משיאי המשבר המקצועי של באר שבע וכפתה עליה 2:2, אף שהמשחק היה צריך להיגמר בניצחון מוחץ של הפועל באר שבע.

    "אנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו ולקוות שזה יספיק לכרטיס לאירופה", אמרו הבוקר בבירת הנגב. "הניצחון על בני יהודה במחזור הקודם נתן הרבה אוויר לשחקנים אחרי שלושה הפסדים רצופים שדירדרו אותנו למקום הרביעי. יש לנו משימה חשובה ואנחנו צריכים לעמוד בה עבור המועדון".

    מהמשחק מחר ייעדר ג'ון אוגו שמצוי בכושר טוב, אבל יישב ביציע בגלל צהובים. במקומו אמור לעלות אריק סאבו. חאתם עבד אלחמיד אמור להמשיך בעמדת המגן הימני אם מיגל ויטור יסיים את האימון הערב בצורה טובה.

    אריק סאבו הפועל באר שבע. דני מרון
    יפתח במקום אוגו. אריק סאבו/דני מרון

    הפועל חדרה

    אחרי סערת ניסו אביטן, בהפועל חדרה ינסו לסיים את העונה בצורה טובה כאשר רון קלר יעמוד על הקווים מול הפועל באר שבע. לא מעט שחקנים נמצאים בספק לקראת המשחק, כך שקלר התקשה לתרגל הרכב. אליאל וירין פרץ, מנשה זלקה ודויד מתאוס בספק ורק מחר יתברר מי מהם יהיה כשיר למשחק.

    בכל מקרה, קלר לא צפוי לעשות יותר מדיי שינויים לעומת ההרכב שניצח את מכבי חיפה, כשעדן קארצב אמור לשוב ל-11. בנוגע למאמן הבא, בשלב זה עושה רושם שהמועמדים המובילים הם אורי גוטמן ושרון מימר.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    עדן קארצב שחקן הפועל חדרה מול בן בנימין שחקן הפועל רעננה. שלומי גבאי
    צפוי לפתוח. עדן קארצב/שלומי גבאי

    טריוויה

    * הפועל באר שבע הפסידה בשני משחקי הבית הקודמים. הפעם האחרונה שהפסידה שלושה משחקי בית ברצף הייתה בפברואר-מרץ 2013. הפועל תל אביב, רמת השרון ובני סכנין ניצחו אותה אז בווסרמיל.

    * הפועל חדרה שמרה על שער נקי לראשונה ב-2019 ב-0:2 על מכבי חיפה. שני משחקים רצופים ללא ספיגה עדיין לא היו לה העונה בליגת העל.

    * בן שהר, מלך שערי הליגה עם 15 כיבושים, מצא את הרשת בכל שלושת המשחקים מול הפועל חדרה העונה (ארבעה שערים).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 9238

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully