וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: סבע וזהבי שוב כבשו בסין, גוזלן וקליימן ניצלו מירידה בדקה ה-102

סבע חגג צמד ראשון ושני הישראלים הובילו למהפך ב-1:3 על בייג'ין רנהה. גוזלן הבקיע ב-2:3 הדרמטי של פראלימני על אלקי במשחק ההישרדות

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות

ניצחון, הפסד, ניצחון, הפסד, ניצחון: זה היה המאזן של גוואנגז'ו ר.פ בחמשת המחזורים האחרונים בליגה הסינית. היום (שבת) הקבוצה של ערן זהבי ודיא סבע השיגה לראשונה העונה ניצחון שני רצוף, 1:3 על בייג'ין רנהה האחרונה, במשחק שבו שני הסקוררים הישראלים כובשים ומסדרים לה מהפך לעיני הקהל הביתי.

זה התחיל רע מבחינת המארחים שנקלעו לפיגור כבר בדקה השנייה משער של סונה אלוקו בבעיטה מקצה הרחבה. גוואנגז'ו לחצה ואחרי החמצה גדולה של ערן זהבי, דיא סבע כבש את שערו השלישי העונה בבעיטה מקרוב אחרי כדור רוחב של טאנג מיאו (38). הלחץ של המארחת נמשך בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-50 ערן זהבי התבודד בפסגת טבלת הכובשים עם שערו העשירי העונה כשדחק פנימה אחרי שמספרת שלו נהדפה על ידי ההגנה. בדקה ה-73 סבע קינח עם צמד בשער יפהפה אחרי שעבר שני שחקני הגנה ובעט בשמאל לפינה הרחוקה. בדקה ה-80 גם זהבי כמעט השלים צמד עם פצצה מרחוק, אבל שוער האורחת הדף בקושי לקרן. גוואנגז'ו טיפסה למקום השמיני בעקבות הניצחון הזה. ביום רביעי מצפה לה משחק ידידות מול בורוסיה מנשנגלאדבך מצמרת הבונדסליגה.

דיא סבע שחקן גוואנגז'ו R&F. האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
צמד ראשון. דיא סבע/אתר רשמי, האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

* שובל גוזלן כבש את שער הליגה השלישי שלו במדי פראלימני והיה שותף למשחק הינצלות סופר-דרמטי. בוריס קליימן פתח גם הוא בהרכב, פראלימני נקלעה לפיגור מול אלקי אורוקליני, וגוזלן הצליח להשתלט על כדור בדקה ה-38 ולהשוות. המארחת עלתה ליתרון בזכות ואסיליס וליאניס בדקה ה-61, אלקי השוותה עם שער שני של איבן קרלוס בדקה ה-88, אבל תוספת הזמן הארוכה שיחקה לידי פראלימני ובדקה ה-102 היה זה סוקרטיס פיטאנידיס שקבע 2:3 מדהים שהוריד את אלקי לליגה השנייה.

פראלימני ואלקי אורוקליני סיימו עם 35 נקודות, בדיוק כמו דוקסה שהביסה 0:3 את אנורתוזיס, אבל בבית הפנימי בין הקבוצות אלקי הייתה אחרונה ולכן היא היורדת.

(עדכון ראשון: 12:25)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שער ההישארות של פראלימני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully