וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטריס איטודיס: "ריאל מדריד גדולה יותר פיזית, לנו יש לב גדול יותר"

מאמן צסק"א מוסקבה שיבח את שחקניו אחרי ההעפלה לגמר: "זה היה קאמבק מדהים, תמיד האמנו". סרחיו יוי, שקלע 1 מ-10 מחוץ לקשת: "אם נדבר על השופטים אלו יהיו תירוצים". פאבלו לאסו: "השחקנים שלי נלחמו עד הסוף"

צסק"א מוסקבה נחשבת ללוזרית הגדולה ביורוליג בשנים האחרונות. הרוסים מגיעים לפיינל פור כמעט בכל שנה, אבל בועטים בדלי ורק בעונה שעברה הם התפרקו מול ריאל מדריד בחצי הגמר. גם אמש (שישי) הקבוצה של דימיטריס איטודיס פיגרה כבר ב-13 הפרש ברבע השלישי ונראתה רע. אלא שרבע רביעי של 17:30 ושלשה גדולה של דה קולו בקלאץ' סידרה לה ניצחון ומפגש בגמר יורוליג מפתיע מול אנאדולו אפס. צסק"א נהנתה ממשחק נהדר של שני כוכביה - נאנדו דה קולו וסרחיו רודריגס, שניהם סיימו עם 23 נקודות. גם וויל קלייברן היה מצוין עם 18 וגם דאנק אחד מהדהד על הפרצוף של אדי טבארס הענק.

מנגד, ריאל מדריד סבלה ממשחק אימים של סרחיו יוי שאומנם סיים עם 13 נקודות, אבל קלע שלשה אחת מתוך 10 ניסיונות וירד לספסל כשהוא ממרר בבכי אחרי שלוש זריקות מביכות רצופות מחוץ לקשת.

מאמן צסק"א מוסקבה דימיטריס איטודיס. רויטרס
זכייה ביורוליג תציל את משרתו. איטודיס/רויטרס

דימיטריס איטודיס מאמנה היווני של צסק"א אמר בסיום: "זה היה קאמבק מדהים. תמיד האמנו למרות שריאל מדריד שלטה כמעט בכל המשחק הזה. היתה לנו בעיה עם הריבאונד ואיבדנו יותר מדי כדורים, אבל ברבע הרביעי חזרנו. הראינו כמה עומק יש בקבוצה שלנו. היינו קטנים יותר פיזית, אבל עם לב גדול יותר".

איטודיס נשאל על ההבדל בין המשחק הזה לגמר של אשתקד והתמקד ביריבה: "אלו שתי קבוצות שונות לגמרי של ריאל מדריד. בעונה שעברה היה להם את לוקה דונצ'יץ' וסרחיו יוי היה בכושר הרבה יותר טוב. לנו גם היו שני פצועים ודה קולו לא התאמן".

סרחיו יוי שחווה את אחד המשחקים הקשים בקריירה שלו, באחת העונות הכי חלשות שלו, אמר בסיום: "הם שיחקו טוב יותר ברגעי ההכרעה. אנחנו חייבים ללמוד מהטעויות שלנו, פספסנו כמה הזדמנויות לגמור את המשחק. אם נדבר על השופטים זה יהיה לתרץ וזו ריאל מדריד, אנחנו לא מתרצים".

פאבלו לאסו המאמן הוותיק של הבלאנקוס אמר: "אנחנו מאוד עצובים בגלל שהיינו מאוד קרובים לנצח. מחובתינו לשכוח מהמשחק הזה ולחזור כמה שיותר מהר. הדבר הכי יפה בספורט הוא שהוא נותן לך עוד הזדמנויות. אין לי שום טענות לשחקנים שלי כי הם נלחמנו עד הסוף על הניצחון. ידעתי כמה קשה זה יהיה לנצח קבוצה כמו צסק"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully