וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד איזנה את סדרת גמר הפלייאוף ל-1:1

הקבוצה של אולג בוטנקו חגגה ניצחון ראשון בתולדותיה בסדרת גמר, כשגברה בביתה 26:28 על מכבי ראשון לציון. טל הרשקוביץ בלט עם שבעה שערים

שחקן מכבי ראשון לציון יוסי ביטרמן מול שחקן הפועל אשדוד טל הרשקוביץ. חן קלדרון, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הכל פתוח. ביטרמן מול הרשקוביץ/אתר רשמי, חן קלדרון, איגוד הכדוריד

הפועל אשדוד השיגה היום (שישי) ניצחון היסטורי בסדרת גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד, כשגברה בביתה 26:28 על מכבי ראשון לציון ואיזנה ל-1:1. ביום שלישי ייערך המשחק השלישי בבית מכבי, ובשישי הבא תארח אשדוד את המשחק הרביעי בסדרה.

לאחר ההפסד הדרמטי במשחק הראשון, ברובו הובילה, הצליחה הפעם הקבוצה של אולג בוטנקו להשלים את המשימה כשבשורותיה בלט טל הרשקוביץ עם שבעה שערים, בעוד גאבור לנגהאנס ודור קלדרון תרמו חמישה כל אחד. את המפסידה הוליך מרקו מאטיץ' עם שישה שערים.

"אנחנו עושים משחק אחרי משחק היסטוריה, ורוצים להמשיך", אמר בוטנקו, שראה את קבוצתו משיגה ניצחון ראשון בתולדותיה בסדרת הגמר. "הכל פתוח, והפנים קדימה. אין ספק שהקהל העיר פה את המשחק. הקהל נתן את הלב, והשחקנים גם כן. זה דו צדדי".

מנגד, אמר סער פרנקל: "סיימנו טוב את המחצית הראשונה, אבל לא נכנסנו טוב לתחילת המחצית השנייה. לא היינו מספיק טובים, ולכן לא הגיע לנו. אנחנו צריכים לנצח את משחק הבית הבא. זו סדרה ואנחנו צריכים להיות חזקים בראש. אני רגיל למעמדים האלו, ולעליות ולירידות, ואנחנו לא נלחצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully