וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר פרש מטורניר רומא, רפאל נדאל עלה לחצי הגמר

המאסטרו השוויצרי סובל מפציעה ברגלו הימנית, שבוע וחצי לפני פתיחת רולאן גארוס. השור ממאיורקה השיג 4:6, 0:6 על ורדסקו

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
נקווה שיתאושש בזמן לרולאן גארוס. פדרר/רויטרס

סיים את דרכו ברבע הגמר: רוג'ר פדרר פרש היום (שישי) מטורניר רומא בשל פציעה ברגלו הימנית. סטפנוס ציציפאס היווני, שאמור היה לפגוש את השוויצרי ברבע הגמר, עלה אוטומטית לשלב חצי הגמר בו יפגוש את רפאל נדאל, שלא התקשה בדרבי הספרדי וניצח 4:6, 0:6 את פרננדו ורדסקו. בחצי הגמר המקביל המנצח במפגש רבע הגמר בין קיי נישיקורי לדייגו שוורצמן יפגוש את נובאק דג'וקוביץ' או חואן מרטין דל פוטרו.

"אני מאוכזב שלא אוכל לשחק היום", אמר המאסטרו השוויצרי. "אני לא כשיר ב-100 אחוז ולאחר התייעצות עם הצוות שלי, הוחלט שלא אשחק. רומא תמיד היה אחת הערים האהובות עלי ואני מקווה לחזור בשנה הבאה". מבחינת פדרר, היתה זו הכנה אחרונה לקראת פתיחת רולאן גארוס ב-26 במאי, טורניר בו לא לקח חלק מאז 2015.

גם בנשים קיבלנו פרישה - נאומי אוסקה היפנית, שסובלת מפציעה בידה, נאלצה לפרוש ומי שעלתה אוטומטית לחצי הגמר היא קיקי ברטנס ההולנדית. ברטנס תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין מרקטה וונדרוסובה הצ'כית לג'ו קונטה הבריטית. בשאר מפגשי רבע הגמר אצל הנשים ויקטוריה אזרנקה מבלרוס פוגשת את קרולינה פלישקובה הצ'כית, וקיקי מלאדנוביץ' מצרפת תשחק נגד מריה סקארי היווניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully