וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קטמון הודיעה: יוסי מזרחי לא ימשיך בעונה הבאה

המאמן הוותיק שהצטרף למועדון לפני כשלושה חודשים יסיים את דרכו בתום העונה: "לא הופתעתי, לקחתי אליפות עם בית"ר ועשו לי אותו דבר"

יוסי מזרחי מאמן הפועל קטמון. קובי אליהו
סוף הדרך. מזרחי/קובי אליהו

יוסי מזרחי לא ימשיך בהפועל קטמון בעונה הבאה, כך הודיעה היום (שישי) הקבוצה. בישיבת הוועד המנהל, שנערכה ביום שלישי, הוחלט שלא להמשיך בהתקשרות עם יוסי מזרחי", אמרו במועדון. "ההודעה נמסרה הבוקר למאמן על ידי המנהל המקצועי והמנכ"ל בישיבת סיכום עונה שנערכה ברוח טובה. אנו מודים ליוסי על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך". המאמן הגיב ואמר ל"רדיו ירושלים": "הייתה לנו פגישה, הם הודיעו לי שהם הולכים לכיוון אחר ואני מכבד את זה. באתי מראש לשלושה חודשים, ככה שאין בעיה עם זה. לא הופתעתי, אני לא מופתע מכלום בכדורגל. עברתי מספיק בחיים שלי, לקחתי אליפות עם בית"ר ועשו לי אותו דבר".

מזרחי בן ה-66 קיבל את התפקיד לפני כשלושה חודשים, כשעזב את מחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד על מנת לחזור לקווים ולשמש כמאמן ראשי. כשמונה, היתה קטמון רחוקה נקודה בלבד מהמקום השני המוביל לליגת העל, ואילו כעת היא במקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות מהמקום השני, כך שאיבדה סיכוי להעפיל לליגה הבכירה. משחק הפרידה שלו מהמועדון יהיה ביום שני הקרוב, כשקטמון תתארח אצל הפועל אשקלון.

לאחר סיום דרכו בקטמון, מזרחי קיבל הצעה מבית"ר נורדיה המשחקת בליגה א' דרום. נורדיה סיימה את העונה במקום ה-10 בלבד ומקווה לבנות קבוצה חזקה יותר ולהיאבק בעונה הבאה על העלייה ללאומית. עם זאת, מזרחי לא מעוניין לאמן בליגה א' ולא צפוי להיענות.

עוד בנושא:

הפועל אום אל פאחם תארח את משחקיה בלאומית באצטדיון דוחא
ליגה לאומית: הפועל מרמורק הפסידה 2:1 לרמת השרון וירדה לליגה א'
ליגה לאומית: נס ציונה בדרך לליגת העל אחרי 0:2 על הפועל עפולה, גם הפועל כפר סבא ניצחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully