וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גליל עליון ניצחה 61:73 את מכבי חיפה ואיזנה את סדרת הגמר

הקבוצה של אבישי גורדון החזירה את יתרון הביתיות עם ניצחון גדול ברוממה וקבעה 1:1 בסדרה. שיא קריירה לקררה (26 נק'), יזרעאלי היה קרוב לטריפל דאבל

שחקן מכבי חיפה ווילי וורקמן. מגד גוזני
משחק נוראי של הירוקים. ווילי וורקמן/מגד גוזני

אחרי שאיבדה את יתרון הביתיות בפתיחת סדרת גמר פלייאוף העלייה של הליגה הלאומית, הפועל גליל עליון/צפת החזירה אותו היום (שישי) אחרי שניצחה 61:73 בחוץ את מכבי חיפה ואיזנה את סדרת הגמר ל-1:1. הקבוצה של אבישי גורדון פשוט התפוצצה על הירוקים, ואחרי שעלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השני, לא הביטה לאחור והמשיכה להגדיל אותו בדרך לניצחון גדול ברוממה. גליל תארח את המשחק השלישי בסדרה שייערך ביום שלישי בשעה 19:30 בכפר בלום.

המשחק התחיל בצורה צמודה, ורבע ראשון חלש מבחינה התקפית הסתיים ב-13:13. גליל נראתה מצוין ועלתה ליתרון דו ספרתי לקראת סוף הרבע השני, יתרון שהוריד אותה להפסקה ב-30:41. הירוקים המשיכו להיראות רע מאוד גם ברבע השלישי והיתרון צמח כבר ל-20 הפרש. הרבע הסתיים עם 39:60 לזכות האורחים. ברבע האחרון גליל התרכזה בעיקר בפוזשנים ארוכים שמטרתם הייתה משיכת השעון עד לסיום, חיפה ניצלה זאת כדי לנגוס קצת בהפרש אבל זה כמובן לא הספיק לה וזה הסתיים עם ניצחון גדול של האורחים בדרך ל-61:73 ענק ברוממה.

ליאור קררה הנהדר הוביל את גליל עם שיא קריירה של 26 נקודות. גם גוני יזרעאלי (8 נקודות, 11 ריבאונדים, 8 אסיסטים), ג'ו לואל אצ'ול (13 נקודות, 11 ריבאונדים, 7 חסימות) וראשד מאדן (13 נקודות, 9 ריבאונדים) הצטיינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully