וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנק זכתה באליפות בלגיה, 71 דקות והפסד לליאור רפאלוב ואנטוורפן

המוליכה איבדה נקודות עם 1:1 מול אנדרלכט, אבל ניצלה את ההפסד של ברוז' ופתחה פער של 4 נקודות מחזור לסיום. הישראלי הוחלף וראה את קבוצתו מפסידה 2:1 לגנט משער בדקה ה-95

מערכת וואלה! NEWS

המחזור התשיעי והלפני אחרון בפלייאוף העליון בבלגיה סיפק הערב (חמישי) אלופה חדשה. גנק אומנם סיימה רק ב-1:1 בחוץ מול אנדרלכט, אבל נהנתה מכך שקלאב ברוז' הפסידה 2:0 לעשרה שחקנים של סטנדרד ליאז' ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה כשנותרו רק עוד שלוש נקודות בקופה.

שבוע אחרי ההפסד במשחק העונה מול אותה ברוז', גנק הצליחה להוביל 0:1 בזכות שער של בריאן היינן בדקה ה-11. אנדרלכט לחצה והשיגה את השוויון מרגלי יאניק בולאסי אקס אסטון וילה (65), אבל לא הצליחה להשיג מהפך. ברוז' היתה יכולה לצמק את הפער לכפות מחזור סיום מרתק בבלגיה, אבל הפסידה 2:0 למרות שסטנדרד ליאז' המארחת שלה נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-30. גבריאל מרין הקשר הפולני הכריע עם צמד מאוחר(68 ו-90).

ליאור רפאלוב פתח ושיחק 71 דקות במדי אנטוורפן, שהפסידה בביתה 2:1 לגנט. המארחת הובילה משער עצמי של ברון בדקה ה-38, אבל ג'ונתן דוד השווה על סף ההפסקה ואלכסנדר סורלוט החלוץ הנורבגי כבש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-95.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. GettyImages
הפסד דרמטי לקבוצתו. ליאור רפאלוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully