וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה 89:97 את הפועל תל אביב

הקבוצה של דן שמיר השוותה שיא מועדון עם 17 שלשות ונצמדה למקום השני עם ניצחון שישי בשבעה משחקים. וולדן (29) ושמחון (24) להטו. האדומים רק במקום השמיני

ONE

עם סגל קצר ותחושה שהיא עוד רגע נופלת מהרגליים, הפועל חולון ממשיכה בעונה הנהדרת שלה והערב (חמישי) היא גברה גם על הפועל תל אביב 89:97 ונצמדה למקום השני בליגת העל כשאנחנו מחזור אחד לסיום העונה הסדירה. למרות מכת הפציעות שפקדה אותה (וואייט, פניני, וקליין), חולון המותשת מצליחה לתת תצוגות התקפיות כשהערב היא השוותה שיא מועדון עם לא פחות מ-17 שלשות, כששני שחקנים בשורותיה בלטו הרבה מעל כולם. הראשון הוא כמובן קורי וולדן שהפגיז שש שלשות בדרך ל-29 נקודות ועוד משחק מצוין שמקרב אותו לתואר שחקן העונה. השני הוא עמית שמחון שהפציץ 12 נקודות כבר ברבע הראשון וסיים את המשחק עם 24 נקודות וחמש שלשות מעשרה ניסיונות.

הפועל תל אביב, שכזכור הפסידה בדרבי דרמטי במחזור הקודם, ממשיכה להסתבך ועלולה לסיים את העונה במקום השמיני בדרך למפגש עם מכבי תל אביב בסיבוב הראשון בפלייאוף. ג'רל מקניל (21) ורביב לימונד (17 ו-7 אסיסטים) ניסו לעשות משהו, אבל עם הגנה שכזו קשה מאוד לנצח.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
עונה מצוינת של קבוצתו. דן שמיר/קובי אליהו

קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 29, עמית שמחון 24, שלומי הרוש 11 ו-8 ריבאונדים, איגור קולשוב 9, שון ג'ונס ודקוואן ג'ונס 7, רובי הובר ודריון אטקינס 4, סקוטי ריינולדס 2

קלעו להפועל תל אביב: ג'רל מקניל 21, רביב לימונד 17 ו-7 אסיסטים, דשון סטיבנס 16, גרלון גרין 11, תומר גינת 9, ריצ'רד האוול 8, ג'מאל שולר 5, ים מדר 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גרלון גרין הפועל תל אביב מול עמית שמחון הפועל חולון. קובי אליהו
משחק מצוין שלו. עמית שמחון מעל גרלון גרין/קובי אליהו

מהלך המשחק

הפועל תל אביב פתחה את המשחק הזה טוב יותר ועלתה ליתרון 12:15 בזכות דקות טובות של לימונד. אלא שחולון הגיבה עם ריצת 2:13 ועלתה ליתרון של 17:25 בזכות שתי שלשות של עמית שמחון ודקוואן ג'ונס. מקניל שמר את האדומים בפיגור סביר וסל של סטיבנס קבע 23:26 למארחת בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני עמד בסימן החזרה של הפועל תל אביב. גינת נכנס לעניינים, מקניל המשיך לקלוע והאדומים השלימו ריצת 0:6 כדי לעלות ליתרון 31:35. קורי וולדן עם שלשה ושון ג'ונס החזירו את היתרון לחולוניה, אבל ארבע נקודות רצופות של לימונד קבעו 41:43 לאורחים בהפסקה.

תומר גינת הפועל תל אביב קורי וולדן הפועל חולון. קובי אליהו
תומר גינת מנסה לחדור מול קורי וולדן/קובי אליהו

הקצב הגבוה נמשך גם ברבע השלישי. שלשה של גרלון גרין קבעה יתרון שיא של 47:54 לאורחים. אלא שחולון לא נבהלה. שלומי הרוש קלע שלשה ולאחר מכן גם עמית שמחון וחדירה של וולדן החזירו את המארחים לשליטה עם ריצת 0:10 שקבע 54:57. הקצב המשוגע נמשך. סטיבנס חגג בצבע, אבל וולדן היה בלתי עציר והגיע ל-24 נקודות עוד לפני סוף הרבע ש הסתיים ביתרון 60:64 לחולון.

הרבע הרביעי סימן את הבריחה הגדולה של חולון. דשון סטיבנס עוד צימק את הפיגור האדום לשתי נקודות, אבל חולון שוב הגיבה עם ריצת 0:10 ועלתה ליתרון שיא של 62:74. הפועל תל אביב נשברה, דריון אטקינס הצטרף לחגיגה עם ארבע נקודות רצופות והשאיר את המארחת בטווח ביטחון. רביב לימונד קלע שלשה וצימק ל-10 את הפיגור האדום, אבל וולדן צלף שלשה 17 של חולון במשחק (שיא מועדון). ג'מאל שולר סחט עבירה משלוש וקלע שלוש פעמים מהקו, שמחון מנגד קלע רק אחת משתיים וגרלון גרין הפיח תקווה קלושה כשקבע 93:87 כשנותרו 45 שניות לסיום המשחק. אלא ששמחון שוב קלע מהקו, ג'מאל שולר החטיא ובסיום: 89:97 להפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully