וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו החורג של וויליאמסון: "הוא שמח ונרגש להגיע לניו אורלינס"

חרף הדיווחים על כך שכוכב דיוק מאוכזב להגיע לקבוצה, לי אנדרסון אמר: "היתה לנו שיחה טובה עם דיוויד גריפין. ראינו דברים טובים"

new orleans pelicans

רק לפני מספר חודשים בניו אורלינס נאלצו להתמודד עם משבר גדול אחרי שאנתוני דייויס הודיע שהוא לא יאריך את החוזה ויעזוב בתום העונה. אלא שתוגת דייויס התחלפה בימים האחרונים לאופוריית זאיון וויליאמסון. כידוע, הפליקנס זכו בלוטרי בבחירה מספר 1 בדראפט, מה שיאפשר להם לבחור בפורוורד המרחף מדיוק שנחשב לאחד הכישרונות הכי גדולים שהגיעו לליגה בשנים האחרונות. אלא שלצד האופורייה של המועדון, התפרסמו בארה"ב דיווחים לפיהם השחקן עצמו לא ממש מעוניין להגיע לקבוצה.

זאיון וויליאמסון בערב הלוטרי. AP
שמח להגיע לניו אורלינס? זאיון וויליאמסון/AP

היום (חמישי), לי אנדרסון, אביו החורג של ווליאמסון סיפק התייחסות ראשונה לבחירה של בנו ונטע אופטימיות בקרב אנשי הפליקנס כשאמר: "אנחנו נרגשים להגיע לניו אורלינס ומצפים לזה".

וויליאמסון והמשפחה שלו מצפים לעשות את הצעד הבא ונמצאים בקשר עם המועדון. "דיברתי עם המאמן אלווין ג'נטרי בלילה של הלוטרי ונפגשנו עם דייויד גריפין. היתה לנו שיחה נהדרת ואנחנו נרגשים לקראת מה שמצפה לנו. ראינו דברים טובים".

בארה"ב היו שסברו שוויליאמסון ופמלייתו קיוו להיבחר על ידי הניקס, להם היה את הסיכוי הגדול ביותר לקבל את הבחירה הראשונה (14 אחוז) יחד עם אטלנטה וקליבלנד. אנדרסון התייחס גם לסוגיית הניקס ואמר: "זאיון תמיד יודע דבר אחד - אתה צריך לקבל דברים שאי אפשר לשנות, אתה משנה רק דברים שאפשר לשנות, וזה אחד הדברים שאין לנו שליטה עליהם. אלו נהלים של הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully