וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות אירועי הדרבי: היציע המערבי בדרייב אין ייסגר לשני משחקים

16.5.2019 / 18:42

ביה"ד גזר על הפועל תל אביב עונש שיימשך לעונה הבאה. הקבוצה נקנסה בנוסף ב-70 אלף שקל. קנס לחולון בגין קריאות גזעניות לעבר משעור

מיכאל רחמניזאד

בית הדין של איגוד הכדורסל הרשיע היום (חמישי) את הפועל תל אביב בגין התפרעות אוהדיה בדרבי התל אביבי והחליט לסגור את היציע המערבי, בו יושבים האוהדים השרופים של הקבוצה, בשני המשחקים הקרובים. בנוסף החליט בית הדין לסגור לשלושה משחקים את שלושת השורות הראשונות מאחורי ספסל הקבוצה האורחת בדרייב אין, ובשישה משחקים לאחר מכן לסגור את חמש השורות הראשונות ביציע המערבי.

בהחלטת בית הדין נכתב כי: "בעבר התרצנו להאמין להבטחות הנאשמת שתעשה כמיטב יכולתה למנוע מעשים דומים. נראה לנו כי הגישה המקלה של בית הדין, שבאה מתוך רצון לאפשר לנאשמת לפעול בעצמה, למניעת מקרים כאלו לא צלחו". בנוסף נקנסה הקבוצה ב-70 אלף שקלים בפועל, וב-50 אלף שקלים על תנאי.

כמו כן עמדה הפועל חולון לדין משמעתי בגין קריאות גזעניות שהשמיעו אוהדי הקבוצה כלפי כרם משעור במשחק נגד בני הרצליה לפני שבועיים. בית הדין החליט לקנוס את חולון ב-25 אלף שקלים בפועל וב-20 אלף שקלים על תנאי. בהחלטתם כתבו הדיינים: "יש להתייחס בחומרה לקריאות מעין אלו שבינם לבין המעמד הספורטיבי אין דבר".

דיאנדרה קיין מכבי תל אביב. מגד גוזני
התקרית עם דיאנדרה קיין עלתה ביוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully