וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד את זה: ניק קיריוס קילל, זרק כיסא למגרש ונזרק מטורניר רומא

האוסטרלי כעס על השיפוט, השתולל, קיבל הפסד טכני ופספס מפגש עם דג'וקוביץ' ברבע הגמר. נולה, פדרר ונדאל ניצחו בקלות

רק ביום רביעי ניק קיריוס, הטניסאי האוסטרלי הפרובלמטי, פתח חזית עם נובאק דג'וקוביץ' המדורג מספר אחד כשאמר שהוא לא סובל אותו ויש לו אובססיה חולנית לכך שיאהבו אותו. ובכן, נראה שמספר ה"אוהבים" של קיריוס יפתח מאוד אחרי שהיום (חמישי) הוא איבד שליטה בטורניר רומא. זה קרה במשחק מול קספר רוד, כאשר במצב של 1:2 לנורבגי במערכה השלישית, קיריוס התחיל להשתולל, זרק כיסא אל החימר, בעט בחפץ ונטש את המגרש.

ניק קיריוס. AP
הילד הרע מכה שנית. קיריוס/AP

קיריוס, שהיה עצבני מפתיחת המשחק, קיבל כמה עונשים במהלכו וכנראה לא אהב את השיפוט או את הקהל העויין. אחרי שקיבל עונש נוסף של גיים הוא החליט שהספיק לו ואז הוא החל במופע האימים ונטש את המגרש לעיני הקהל ההמום שחלקו תפס את הראש.

קיריוס קיבל כמובן הפסד טכני במשחק שאם היה מנצח בו הוא היה פוגש בשמינית הגמר את.. נכון, נובאק דג'וקוביץ' המדורג ראשון שחיכה לו בפינה. נולה ניצח בשתי מערכות במשחק שלו את דניס שפובאלוב הקנדי 1:6, 3:6. כעת נותר לראות איזה עונש האוסטרלי חמום המזג יקבל, ואין ספק שהוא יקבל כזה.

מי שעוד יהיה בשמינית הגמר הוא רפאל נדאל מלך החימר שניצח בקלות את ג'רמי שארדי 0:1, 1:6. גם רוג'ר פדרר עלה מוקדם יותר אחרי ניצחון 4:6, 3:6 על ז'ואאו סוסה הפורטוגלי ויפגוש בשלב הבא את בורנה צ'וריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully