וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מקווה: "שני ניצחונות אמורים להספיק לאירופה"

16.5.2019 / 9:37

בבירת הנגב התאכזבו מההפסד של מכבי נתניה בגמר הגביע, אבל מדגישים: "נשארו לנו שני משחקי בית, צריך לעשות 6 נקודות"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

לא רק במכבי נתניה קיימת אכזבה קשה הבוקר (רביעי). גם בהפועל באר שבע הלכו לישון אמש בתחושת החמצה בעקבות הניצחון של בני יהודה בגמר גביע המדינה. בבירת הנגב לא הסתירו ערב המשחק את רצונם שמכבי נתניה תזכה בגביע המדינה על מנת שהמקום הרביעי בו מצויה כעת הפועל באר שבע גם יהיה שווה כרטיס לאירופה.

בהפועל באר שבע יצטרכו כעת לעשות את העבודה בעצמם ולטפס למקום השלישי או אפילו השני. "נצטרך לנצח את שני המשחקים שנותרו לנו מול הפועל חדרה ומכבי תל אביב במחזור האחרון ולקוות שזה יספיק", אמרו הבוקר בקבוצה. "אם נעשה 6 נקודות מ-6 זה אמור להספיק כי במחזור הסיום מכבי נתניה תשחק נגד מכבי חיפה. יש לנו שני משחקי בית ועם הקהל שלנו שמוכיח את עצמו בכל משחק אנחנו צריכים לעשות את העבודה, לקחת את מלוא הנקודות ולקוות לטוב. אם ננצח את שני המשחקים הקרובים ונסיים את העונה עם כרטיס לאירופה, זה ייתן טעם מתוק לסיום העונה ויפתח לנו קיץ מעניין".

כאמור ביום ראשון תארח הפועל באר שבע את הפועל חדרה שעשתה ליריבתה צרות גדולות בפעם הקודמת שהגיעה לטרנר (תיקו 2:2). לקבוצה יש 52 נקודות, אחת פחות מנתניה ושתיים פחות מחיפה. "הניצחון על בני יהודה במחזור האחרון היה חשוב מאוד ואנחנו חייבים לקחת אותו ולייצר מומנטום חיובי לשני המחזורים שנשארו", אמרו בקבוצה.

שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
רוצים מומנטום חיובי אחרי הניצחון על בני יהודה. שחקני באר שבע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully