וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מהפך ברבע האחרון והצגה של ברוק לופז: מילווקי עלתה ל-0:1 על טורונטו

שיא קריירה של האקס פקטור ברוק לופז עם 29 נקודות סידר לבאקס קאמבק מאוחר וניצחון 100:108. קוואי סיים עם 31 אבל בלי סל שדה ברבע האחרון, לאורי להט

עריכת וידאו: מתן חדד

גמר המזרח נפתח הלילה (בין רביעי לחמישי) עם משחק דרמטי, בסיומו עלתה מילווקי ל-0:1 על טורונטו בזכות קאמבק ברבע האחרון והתעלות מרשימה של ברוק לופז.

משחקי הלילה:

מילווקי (1) - טורונטו (2) 100:108 (הבאקס עלו ל-0:1 בסדרה)

ברוק לופז, מילווקי באקס. GettyImages
מציאה ב-3.4 מיליון דולר. ברוק לופז/GettyImages
קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס, מוקף בשלושה שחקנים של מילווקי באקס. רויטרס
נעלם ברבע האחרון. קוואי לאונרד מוקף בשחקני מילווקי/רויטרס

מילווקי (1) - טורונטו (2) 100:108 (הבאקס עלו ל-0:1 בסדרה)

עולם הכדורסל חיכך ידיים בהנאה לקראת דו קרב הטיטאנים בין יאניס אנטטוקומפו לקוואי לאונרד, אולם בסופו של דבר המשחק הוכרע בזכות האקס פקטורים: קייל לאורי מצד אחד, וברוק לופז מצד שני. למזלה של מילווקי, ידו של השני היתה על העליונה והוא הציל אותה מהפסד שהיה מנחית מכה מורלית לא פשוטה. מנגד, הראפטורס יכולים להיות מאוכזבים מאוד אחרי שהובילו ברוב שלבי המשחק, הצליחו להגביל באופן יחסי את יאניס אנטטוקומפו ואת וכריס מידלטון, ונראו בדרך לגנוב את הביתיות כבר בפתיחת הסדרה.

המשחק נפתח בשליטה של הראפטורס, כאמור. קוואי לאונרד ופסקל סיאקם היו במיטבם, ויחד הם הצעידו את האורחים ליתרון 11 בסיום הרבע הראשון, 23:34. הרבע השני היה קצת יותר מאוזן, כשגיבור הערב ברוק לופז מאפס את הידית ויחד עם יאניס אנטטוקומפו מתחיל לנגוס אט אט בהפרש של הראפטורס. הקאמבק נמשך גם בפתיחת המחצית השנייה כשההפרש קוזז לנקודה בלבד ארבע דקות מפתיחתה, אבל קייל לאורי, במחצית שנייה נפלאה, החזיר את היתרון לדו ספרתי עוד באותו רבע. הרבע האחרון כבר היה כל כולו מילווקי, או כל כולו ברוק לופז, ליתר דיוק. קוואי לאונרד נעלם, לאורי - שהיה חתום על כל סלי השדה של הראפטורס ברבע האחרון - היה היחיד שתפקד, ולופז הוביל מהפך של הביתיים. חמש נקודות רצופות שלו כולל שלשת קלאץ' גדולה העלו את הבאקס לפלוס ארבע שתי דקות לסיום, בהתקפה הבאה הוא הוסיף חסימה על קוואי לאונרד, ובלדסו ומידלטון סגרו עניין מהעונשין.

לופז, שמרוויח העונה 3.4 מיליון דולר בלבד, הוכיח שוב שמדובר במציאה עם שיא קריירה בפלייאוף של 29 נקודות לצד 11 ריבאונדים ו-4 חסימות. יאניס אנטטוקומפו הסתפק ב-24 נקודות (7 מ-16 מהשדה, 9 מ-12 מהעונשין), 14 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ומלקולם ברוגדון הוסיף 15. מנגד, קוואי לאונרד שוב סיים כקלע הבולט של הראפטורס עם 31 לצד 9 ריבאונדים, אבל לא קלע סל שדה ב-13 הדקות האחרונות. קייל לאורי היה נהדר עם 30 (7 מ-9 מהשלוש) ו-8 ריבאונדים, פסקל סיאקם עזר עם 15, אבל מארק גאסול (2 מ-11 מהשדה) ודני גרין (1 מ-5) היו חלשים, סיימו עם 6 נקודות בלבד כל אחד, ולא סייעו בנטל ההתקפי.

קייל לאורי, טורונטו ראפטורס. GettyImages
נקודת האור. קייל לאורי/GettyImages
מארק גאסול, טורונטו ראפטורס מאוכזב. AP
והחושך. גאסול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully