וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סערה בג'טס: הג'נרל מנג'ר מייק מקאנן פוטר

לאחר ארבע שנים בתפקיד, ה-GM שלא הסתדר עם המאמן החדש אדם גייס הולך הביתה. הסילונים החתימו בפגרה כמה שמות נוצצים ובראשם ליביון בל

מייק מקאנן ג'נרל מנג'ר ניו יורק ג'טס עם אדם גייס מאמן. AP
לא הסתדרו. מקאנן וגייס/AP

שוב סוער בניו יורק ג'טס. הקבוצה מהתפוח הגדול, שידעה שלל תהפוכות בשנים האחרונות, החליטה היום (רביעי) לצאת במפתיע לדרך חדשה והודיעה כי הג'רנל מנג'ר מייק מקאנן, כמו גם סגן הנשיא לענייני שחקנים בריאן היימרדינגר, פוטרו. מי שישמש כג'נרל מנג'ר הזמני הוא המאמן אדם גייס, שהצטרף לקבוצה בינואר האחרון.

המועמד המוביל של הג'טס לתפקיד הג'נרל מנג'ר החדש הוא דניאל ג'רמיה, שהחליף את מייק מאיוק לפני פחות משנה ברשת הטלוויזיה של ה-NFL כפרשן, לאחר שמאיוק עבר לתפקיד הג'נרל מנג'ר של אוקלנד ריידרס.

הזעזוע בג'טס מגיע חודש לאחר דיווחים שצצו במהלך הדראפט על בעיות בין גייס למקאנן, שלא הצליחו להסכים זה עם זה בכל הנוגע להבאת שחקנים חדשים לקבוצה. הסילונים השקיעו הרבה כסף בפגרה הנוכחית ובין היתר החתימו כבר את סי ג'יי מוזלי, ליביון בל וג'יימסון קראודר. גייס לא אהב את כמות הכסף שהושקעה בהבאתו של בל, על פי הדיווחים.

מקאנן, שעבד במשך כעשור וחצי ביוסטון טקסאנס בתפקידים שונים, מונה לתפקיד הג'נרל מנג'ר של הג'טס בינואר 2015 וזמן קצר לאחר הגעתו, הביא את טוד בואלס לתפקיד המאמן במקומו של רקס ריאן. בואלס החזיק בתפקיד במשך כל ארבע העונות של מקאנן כ-GM ופוטר בסיום העונה החולפת אחרי שניצח רק 24 מתוך 64 משחקים ולא הצליח להגיע לפלייאוף באף עונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully