וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "מאמין שהקבוצות בליגה מספיק ספורטיביות כדי להילחם"

15.5.2019 / 22:27

מאמן נהריה מאושר אחרי הניצחון בנס ציונה: "לא צריכים להסתכל על אף אחד, עוד לא סיימנו את העבודה" ושלח מסר ליריבות הרצליה: "בטוח במאמנים ובשחקנים האחרים"

ONE

עירוני נהריה עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לקראת השארות דרמטית בליגת העל כשגברה בחוץ 75:77 על עירוני נס ציונה. הקבוצה של אריק אלפסי יצאה מפיגור דו ספרתי במחצית הראשונה בזכות משחק הקרבה מרשים כשברגעי ההכרעה קולע מייק הנרי 7 נקודות רצופות ונותן לקבוצתו את הניצחון. אריק גריפין עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים הוביל את קלעי הסגולים. נהריה תצטרך ניצחון במחזור הסיום על מכבי תל אביב בבית, או לחילופין הפסד באחד משני משחקיה של בני הרצליה, כדי להבטיח את השארותה.

"לא הרגיש לי במחצית שאנחנו מבינים כמה משמעות המשחק", אמר אריק אלפסי לוואלה! ספורט בסיום המשחק, "גם כשעלינו, אמרתי להם שסבלנו כל העונה והפסדנו משחקים קריטיים, ואנחנו 20 דקות על העונה והיא יכולה להסתיים אחרת, בואו ניתן הכל על המגרש כי לא נתנו הכל במחצית הראשונה. שמח שידענו לעשות עצירות בהגנה, זה מה שהביא לנו ניצחונות בשבועות האחרונים נגד קבוצות כשרוניות. מחכים להיכל מלא בשני נגד מכבי, עוד לא סיימנו את העבודה, לא צריכים להסתכל על אף אחד".

על היכולת של מייק הנרי הוסיף אלפסי: "יש למייק ולבארבר יכולות אדירות, רצינו שהם יסחבו אותנו במאני טיים. הרבה שחקנים היו שם הגנתית, ציפיתי ממייק את הדברים האלה. שמח שהוא סחב אותנו על הגב לניצחון הזה".

לסיום הפגין המאמן של נהריה ביטחון כי יריבות הרצליה, הפועל אילת והפועל באר שבע, יפגינו ספורטיביות במחזורי הנעילה: "ראיתם איך נס ציונה התאבדו על המשחק הזה. אני מצפה ומקווה שהקבוצות בליגה מספיק ספורטיביות כדי להלחם על המשחקים, אני בטוח בשחקנים ובמאמנים, כמו שאנחנו נתקלנו בקבוצה קשוחה שבאה להלחם ולנצח".

עוד בנושא:

עירוני נהריה ניצחה 75:77 את עירוני נס ציונה וקרובה להישארות

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. יוסי ציפקיס
שלח מסר לאילת? אלפסי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully