וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מתגייסת למאבק באנטישמיות הגוברת בעולם

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, העביר הרצאה נגד אנטישמיות לכוכבי צ'לסי: "המסר שאתם מביאים איתכם למיליוני אוהדים צעירים הוא מסר נגד שנאה"

הסוכנות היהודית

קבוצת הכדורגל האנגלית, צ'לסי הגיעה אתמול (שלישי) לבוסטון שבארצות הברית על מנת לקיים משחק ראווה נגד קבוצת הכדורגל האמריקאית ניו אינגלנד רבולושן בסימן מאבק באנטישמיות. בערב לפני המשחק שיתקיים היום נפגשו שחקני ומאמני שתי הקבוצות ביחד עם בעלי הקבוצות, רוברט קראפט ורומן אברומביץ' ביחד עם מנהיגים יהודים ביניהם, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג שהעביר לשחקנים הרצאה על האנטישמיות הגוברת ותפקידם כמפורסמים במאבק.

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, שהתבקש לשאת דברים בפני השחקנים והמאמנים אמר: "העובדה שאתם פה תשפיע על המוני צעירים ברחבי העולם והמסר שאתם מביאים איתכם למשחק הראווה הוא מסר נגד השנאה. לצערי יש רוע באנושות ועלינו לדעת למגר את הרוע ולפגוע בו בעוצמה ואת זה עושים אנשים אמיצים. אתם מהווים דוגמא אישית לאנשים ברחבי העולם ועל כך אני רוצה להודות לכם."

קבוצת הפאר האנגלית מובילה במשך מספר שנים קמפיינים שונים ביבשת הבריטית כנגד אנטישמיות ברחבי העולם והגעתה לארצות הברית היא כחלק משיתוף פעולה חדש עם קבוצת הכדורגל האמריקאית במטרה להרחיב את הקמפיין ליבשות נוספות.

יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג עם שחקן צ'לסי אדן הזאר. הסוכנות היהודית, אתר רשמי
יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג עם שחקן צ'לסי אדן הזאר/אתר רשמי, הסוכנות היהודית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully