וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס נכים: ניצחון גדול לנבחרת הקוואד על יפן

אליפות העולם לנבחרות בטניס בכיסאות גלגלים במרכז הטניס ברמה"ש: נועם גרשוני ושרגא ויינברג ניצחו במשחק הזוגות המכריע את הנבחרת המדורגת ראשונה באליפות. מחר ב-10:00 מול דרום אפריקה או קנדה. הכניסה לאליפות חופשית

שרגא וינברג ונועם גרשוני. אתר רשמי
חבורה של גברים. נועם גרשוני ושרגא וינברג אחרי הניצחון/אתר רשמי

נבחרת הקוואד של ישראל עלתה לחצי הגמר של אליפות העולם לנבחרות בטניס בכיסאות גלגלים מהמקום הראשון, לאחר ניצחון גדול על יפן, הנבחרת המדורגת ראשונה באליפות. זהו ניצחון שלישי ברציפות של הנבחרת מתחילת האליפות ומחר ב-10:00 היא תשחק מול דרום אפריקה או קנדה, שכעת מתקיים משחק הזוגות המכריע ביניהן על המקום השני בבית. בחצי הגמר השני ישחקו בריטניה ויפן. משחק הגמר יתקיים ביום שישי ב-10:00 בבוקר. הכניסה לאליפות חופשית והקהל מוזמן לעודד את הנבחרת.

נועם גרשוני ניצח במשחק הראשון 0:6 0:6 את קיי אוסמי תוך 44 דקות, פטריק בן אוריאל נוצח 6:3 6:2 במשחק השני ע"י מיצוטרו מורישי המדורג 11 בעולם. משחק הזוגות המכריע היה דרמטי, כשגרשוני ושרגא ויינברג עלו מול קוחי סוגנו המדורג 3 בעולם ושוטה קאוואנו המדורג 15. הישראלים ניצחו 2:6 במערכה הראשונה, פיגרו כבר 5:1 במערכה השנייה אבל קאמבק מדהים עם עידוד מאסיבי מהקהל החזיר אותם ל-5:5, היפנים עלו ל-5:6, ישראל השוותה ובשובר השוויון ניצחה 3:7 לאחר שעה ו-46 דקות של משחק.

הקפטנית עופרי לנקרי: "עלינו בגישה שאנחנו רוצים לסיים במקום הראשון בבית. יפן נבחרת חזקה מאוד, נתנו את הכל והצלחנו לנצח. מבחינתנו עכשיו התחיל המירוץ למדליה".

שרגא ויינברג בן ה-53: "אני מאושר, עשינו מה שציפינו מעצמנו. אף נבחרת לא תרצה לפגוש אותנו עכשיו. אנחנו בכושר טוב ובאנרגיות טובות, כל הכבוד לצוות שלנו. הקהל המדהים עזר לנו מאוד בקטעים הקשים במהלך המשחק, זו המשמעות של לשחק באליפות עולם בבית. קהל שמריע מרים אותך".

נבחרת הגברים של ישראל תשחק היום מול דרום אפריקה במשחק על המקום השלישי בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully