וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובה יותר בלי דוראנט? גולדן סטייט חגגה. קרי: "לוקח יותר אחריות"

האלופה השיגה ניצחון 26 ב-27 האחרונים שבהם קרי שיחק ודוראנט לא. סטיב קר פרגן לספסל, לילארד: "הופעה רעה שלנו, ככה אי אפשר לנצח קבוצה כזו"

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט פתחה הלילה (בין שלישי לרביעי) את גמר המערב עם הצהרה: האלופה הביסה ללא תנאי את פורטלנד 94:116 ועלתה ל-0:1 קליל. אחרי שאיבדה מוקדם יותר את דמרקוס קאזינס, הווריירס איבדו בסדרה מול יוסטון גם את קווין דוראנט שנפצע ולא ברור אם יחזור לסדרה הזו. אלא שדווקא בשני המשחקים וחצי בלי הסקורר המוביל שלהם בפלייאוף, הווריירס נראים נהדר כשהם נשענים על הספלאש בראדרס בדיוק כפי שעשו באליפות שהשיגו לפני צירוף שני האולסטארים. למעשה, המחצית השנייה מול יוסטון במשחק החמישי בסדרת חצי הגמר מסמנת את השינוי שחל על האלופה. סטף קרי חזר להיות סטף קרי ואחרי שקלע 33 נקודות במחצית אחת מול הרוקטס, הלילה הוא גם שבר את השיא שלו עם תשע שלשות בפלייאוף.

צ'ארלס בארקלי פרשן TNT אמר לפני הסדרה שללא קווין דוראנט האלופה לא יכולה לנצח שום סדרה, גם לא בגמר מול פורטלנד או דנבר. אלא שהמציאות מוכיחה שהוא טעה בגדול. גולדן סטייט התקשתה מאוד במשחקים שסטף קרי לא שיחק בגלל פציעה, אבל המאזן שלה במשחקים האחרונים עם קרי ובלי דוראנט הוא 1:26.

אגב, בטורקיה החליטו שלא לשדר את סדרת הגמר בין גולדן סטייט לפורטלנד. הסיבה: אנס קאנטר הסנטר הטורקי של פורטלנד נחשב לאוייב האומה אחרי שהתבטא נגד ארדואן. עומאר סאראק, אחד מהבכירים בערוץ שהיה אמור לשדר את המשחק, אמר לרויטרס: "מעבר לכך, אם פורטלנד תעפיל לגמר, גם אז לא נשדר אותה".

יש לציין שהערוץ הטורקי לא שידר עד כה שום משחק של פורטלנד בפלייאוף למרות שהיו להם זכויות שידור לכך. הרשויות בטורקיה אף פועלות כדי להסגיר ולעצור את קאנטר, שנשאר בארה"ב.

רק ללברון ודוראנט יש יותר משחקים עם לפחות 30 נקודות בפלייאוף

הפרשנות של בארקלי אחרי הפציעה של דוראנט

סטפן קרי גולדן סטייט עם קליי תומפסון. AP
לא התקשו יותר מדי. שחקני גולדן סטייט חוגגים/AP

"אני חושב שרגע המפתח שלנו היה בפתיחת הרבע הרביעי", אמר סטיב קר, "הספסל שלנו נכנס ועשה עבודה נהדרת כדי להעלות את היתרון שלנו ל-12 הפרש עוד לפני ששחקני החמישייה חזרו". סטף קרי דיבר על הכדורסל היפה שהקבוצה שלו חזרה להציג: "זה כיף שכולם רצים ועושים חיתוכים ומניעים את הכדור. כשאנחנו עושים את זה אנחנו הכי טובים".

סטף קרי התייחס לפציעה של דוראנט ואמר: "אני יודע למה אני מסוגל. הסיטואציה דרשה ממני להיות קצת יותר אגרסיבי ואני מקווה שאמשיך ככה. צריך לזכור שכל משחק הוא שונה, ולא משנה איך אשחק".

דמיאן לילארד, שלא היה במיטבו במשחק 7 מול דנבר ונתן עוד תצוגה חלשה יחסית לפלייאוף הנהדר שלו, אמר: "היינו רעים ורכים מאוד בהגנה. הם קיבלו הרבה זריקות פנויות, זה הדבר האחרון שצריך לקרות אם אנחנו רוצים לנצח את הקבוצה הזו". סטיב קר הודה ש"הם הגיעו אחרי משחק 7 קשה מול דנבר והיו צריכים להתעשת מהר, כך שלוח המשחקים היה לטובתנו וניצלנו את הסיטואציה".

טרי סטוטס מאמן פורטלנד היה די עצבני לאחר המשחק בעיקר לאחר שנשאל מדוע הוא לא עשה "טראפ" על סטף קרי. סטוטס ענה: "קרי קלע 33 נקודות במחצית השנייה מול יוסטון. האם הם עשו עליו טראפ? כן. וזה עזר?". המאמן ניסה לשמור על אופטימיות כשאמר: "אנחנו צריכים להשתפר בעיקר בהתקפה, אבל זה לא משחק אחד וגמרנו. יש לנו סדרה ארוכה לפנינו".

עוד באותו נושא

הפרס: זאיון וויליאמסון. ניו אורלינס זכתה בבחירה הראשונה בהגרלת הלוטרי

לכתבה המלאה

עצבני במסע"ת. טרי סטוטס (צילום: רויטרס)

ההורים של סטף קרי. AP
הורים חצויים. אמא של סטף וסת' קרי עם חולצה של פורטלנד והאבא עם חולצה של גולדן סטייט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully