וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה 94:116 את פורטלנד ועלתה ל-0:1 בגמר המערב

סטף קרי להט עם שיא פלייאוף של 9 שלשות (36 נקודות), קליי תומפסון הוסיף 26 והאלופה עלתה בקלות ל-0:1 מול הטריילבלייזרס המותשים. לילארד קלע 19 מנגד באחוזים רעים (4 מ-12). רק 3 לסת' קרי מול אחיו

עריכת וידאו: מתן חדד

סדרת גמר המערב נפתחה הבוקר (רביעי) עם ניצחון מוחץ של גולדן סטייט על פורטלנד 94:116 בדרך ל-0:1 חד צדדי וקל מהצפוי. כשקווין דוראנט נפצע במשחק החמישי בחצי הגמר מול יוסטון, נראו הרבה פרצופים מודאגים באורקל ארנה. אלא שסטף קרי וקליי תומפסון סחפו את האלופה לניצחון בסדרה והלילה הספלאש בראדרס היו פשוט גדולים על פורטלנד שהותשה כהוגן בסדרה של שבעה משחקים מול דנבר. סטף קרי, שקלע 0 נקודות במחצית הראשונה של המשחק המכריע מול יוסטון, פשוט בלתי ניתן לעצירה מאז והלילה הוא הפציץ שיא קריירה של תשע שלשות בפלייאוף מתוך 15 ניסיונות בדרך ל-36 נקודות אליהן הוא הוסיף גם 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים ואיבוד אחד בלבד. קליי תומפסון השלים אותו עם 26 והיה גם חתום על הבריחה ברבע האחרון.

סטף קרי גולדן סטייט. רויטרס
יש על מי לסמוך. סטף קרי וקליי תומפסון/רויטרס

פורטלנד הצליחה לסגור פיגור של 50:67 ל-77:71 בלבד בסוף הרבע השלישי. אלא שתומפסון קלע שבע נקודות מהירות בפתיחת הרבע הרביעי, קווין קוק תפר עוד שלשה וגולדן סטייט פתחה שוב פער של 79:90 שממנו פורטלנד לא הצליחה לחזור. האורחת סבלה ממשחק פושר מאוד של צמד כוכביה כשדמיאן לילארד קולע 19 באחוזים רעים (4 מ-12) ורושם גם שבעה איבודים, יותר מכל אחד בקבוצה שלו. סי ג'יי מקולום גם הוא לא היה מאופס וקלע רק 7 מ-19 מהשדה בדרך ל-17 נקודות, כמו גם מו הארקלס ורודני הוד שהחלים מהר מהצפוי והיה אפקטיבי ב-26 דקות שלו מהספסל. במשפחת קרי דיברו הרבה על המפגש בין סטף לסת', שקלע רק שלוש נקודות עם שלשה אחת לקראת הסיום. דריימונד גרין עשה כרגיל את כל הדברים הקטנים בשביל הניצחון ורשם שורה סטטיסטית נאה של 12 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חסימות ו-2 חטיפות.

אגב, זה היה המשחק ה-34 בקריירה שבו סטף קרי קולע לפחות 30 נקודות בפלייאוף. זה משווה אותו עם הארדן במקום השלישי מבין השחקנים הפעילים כשרק קווין דוראנט ולברון ג'יימס עשו את זה יותר פעמיים בפוסט סיזן. פורטלנד תנסה כעת לגנוב את הביתיות במשחק הבא כפי שעשתה מול דנבר, אך תקווה שקווין דוראנט לא יחזור עד אז. למרות שהאלופה הוכיחה כבר שהיא לא פחות טובה בלעדיו.

עוד באותו נושא

הפרס: זאיון וויליאמסון. ניו אורלינס זכתה בבחירה הראשונה בהגרלת הלוטרי

לכתבה המלאה
קליי תומפסון גולדן סטייט. רויטרס
התעלה במאני טיים. קליי תומפסון/רויטרס

מנגד, פורטלנד נקלעה ליום קליעה חלש ונתקלה בהגנה החזקה של גולדן סטייט שלא אפשרה ללילארד ומקולום לקבל מבטים פנויים לסל כפי שהיו להם מול דנבר. דמיאן לילארד הוביל אותם עם 19 באחוזים רעים (4 מ-12) וגם רשם 7 איבודים מתוך 22 של קבוצתו. גם סי ג'יי מקולום חווה ערב קשה עם 17 נקודות ורק 7 מ-19 מהשדה אחרי שהיה נהדר במשחק 7 מול הנאגטס. הבשורות הטובות: רודני הוד שנפצע באותו משחק חזר מוקדם מהצפוי עם 17 נקודות ב-26 דקות מהספסל. סת' קרי יהיה האח הפחות שמח במשפחה וקלע רק 3 נקודות מול אחיו הבכיר. פורטלנד תנסה כעת לגנוב את הביתיות ולנצח בחוץ כפי שעשתה פעמיים בדנבר, אך לשם כך היא תצטרך את כוכביה במיטבם וגם לקוות שדוראנט לא יחזור בסדרה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully