וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינו סמית' מצטרף לסיאטל, אי ג'יי מנואל פרש

הקוורטרבק שטייל מהג'טס לג'איינטס ושיחק אשתקד בצ'ארג'רס ינסה את מזלו כמחליף של ראסל ווילסון. הבחירה 16 בדראפט 2013, שלא מצא את מקומו בבפאלו, החליט לתלות את הנעליים אחרי שש עונות

ג'ינו סמית' ניו יורק ג'טס. Lynne Sladky, AP
ינסה את מזלו בסיאטל. סמית'/AP, Lynne Sladky

אחרי הדראפט ולפני מחנות האימונים, תקופה די שקטה עוברת על ה-NFL בימים אלה ובכל זאת, ישנם כמה עדכונים מעניינים.

הקוורטרבק ג'ינו סמית' מצטרף לסיאטל סיהוקס. סמית' נבחר במקום ה-39 של דראפט 2013 והעביר את ארבע העונות הראשונות בקריירה במדי ניו יורק ג'טס. הוא היה הפותח בשניים הראשונות ואף רשם שיא מועדון ביארדים לרוקי, אבל איבד את מקומו די במהרה בהמשך. ב-2017 הצטרף ליריבה העירונית ניו יורק ג'איינטס כמחליף של איליי מאנינג ובשנה שעברה רשם שתי הופעות במדי לוס אנג'לס צ'ארג'רס, כמחליפו של פיליפ ריוורס. כעת, שוב כמחליף כמובן, הפעם לראסל ווילסון, סמית' יתחרה על המקום מול פקסטון לינץ'.

חברו של סמית' למחזור 2013, אי ג'יי מנואל, החליט להפסיק את המרדף ולפרוש אחרי שש עונות בלבד ב-NFL. מנואל נבחר בסיבוב הראשון, במקום ה-16, על ידי בפאלו, שקיוותה שהוא קוורטרבק העתיד שלה וגילתה במהרה שזה לא המצב. הוא לא רשם אף הופעה בליגה מאז 2017, אז הופיע פעמיים במדי אוקלנד, ששחררה אותו לפני העונה שעברה. בפברואר האחרון חתם בקנזס סיטי וכעת כאמור, הודיע על פרישתו. הוא רשם 3,767 יארד ו-20 טאצ'דאונים מול 16 איבודים לאורך הקריירה, עם 18 הופעות כפותח ו-30 משחקים בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully