וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריס סן ז'רמן תשלם 210 מיליון יורו על בייל, איסקו וקרוס

ב'לה פריסיאן' טוענים שהשלושה, שעשויים לעזוב את ריאל מדריד, על הכוונת של הצרפתים שמעוניינים בשחקנים בעלי ניסיון בצ'מפיונס

עריכה: מתן חדד

בווידאו: השוואה עונתית בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו

גארת' בייל, איסקו וטוני קרוס אינם רצויים בריאל מדריד? אם הבלאנקוס אכן ירצו להיפטר מהשלושה, כנראה שיש מי שמאוד מעוניינת לצרפם בעסקת חבילה שעשויה להיות משתלמת ביותר עבור הספרדים. 'לה פריסיאן' הצרפתי טוען שהנהלת פריס סן ז'רמן רוצה לערוך מהפכה גדולה בסגל בקיץ, וכי היא צפויה להציע לריאל מדריד 210 מיליון יורו עבור הוולשי, הספרדי והגרמני.

לא ברור כרגע מי יהיו השחקנים שיישארו בסגל של מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, בעונה הבאה. טרם ידוע מהי החלטתו לגבי איסקו וקרוס, אבל התקשורת הספרדית דיווחה בימים האחרונים שהצרפתי כבר קיבל החלטה סופית ואף הודיע לבייל שהוא לא בתכניות.

מנגד, המטרה המרכזית של אלופת צרפת בעונה הבאה פשוטה: זכייה בליגת האלופות. לפריס יש כוונה למכור בקיץ את אדינסון קבאני ויוליאן דראקסלר, ומהכסף שייכנס לחזק את הקבוצה עם שלושה שחקנים בעלי ניסיון שכבר היו חלק חשוב מקבוצות שזכו בליגת האלופות. ב'לה פריסיאן' הוסיפו שבהנהלת פ.ס.ז'. רואים במהלך הזה כ"זריקה מוראלית אדירה לשאר שחקני הסגל".

שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, איסקו, טוני קרוס. GettyImages
יעברו יחד לעיר האורות? גארת' בייל, טוני קרוס ואיסקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully