וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:2 את קייבו וחזרה למקום השלישי

מתאו פוליטאנו (39) ואיבן פרישיץ' (86) העניקו לקבוצתם ניצחון ביתי חשוב. בולניה הביסה 1:4 את פארמה והתקרבה להישארות

יוטיוב

בווידאו: חגיגות אוהדי מנצ'סטר סיטי

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (שני) עם אינטר, שניצחה 0:2 בביתה את קייבו ושבה למקום השלישי. בולוניה הביסה 1:4 את פארמה והתקרבה להישארות. שבע קבוצות עדיין במאבק נגד הירידה, כשחמש נקודות מפרידות בין אמפולי במקום ה-18 שמתחת לקו האדום לבין קליארי במקום ה-12.

שחקן אינטר איבן פרישיץ' חוגג. רויטרס
אינטר שוב שלישית. איבן פרישיץ' חוגג/רויטרס

אינטר - קייבו 0:2

קייבו החלשה, שניצחה רק פעמיים העונה, ירדה כבר מזמן ולאינטר של לוצ'יאנו ספלאטי, שסיימה בתיקו בשלושת משחקיה האחרונים, כנראה שלא היו יכולים לקוות ליריבה טובה יותר על מנת לצאת מהמשבר. אינטר אמנם לא הרשימה במיוחד, אבל שערho של מתאו פוליטאנו (39) ואיבן פרישיץ' (86) העניק לה שלוש נקודות חשובות שהחזירו אותם למקום השלישי. אינטר שלישית עם 66 נקודות, נקודה יותר מלאטלנטה הרביעית וארבע יותר מלמילאן ורומא שנמצאות במקומות החמישי והשישי בהתאמה.

שחקני בולוניה חוגגים. GettyImages
רצף ביתי מרשים. שחקני בולוניה בטירוף/GettyImages

בולוניה - פארמה 1:4

אחרי חמש תוצאות תיקו רצופות, פארמה קרסה במחצית השנייה ברנצו ברברה והסתבכה באופן ממשי במאבק נגד הירידה. האורחת הייתה אחת המפתיעות בחצי העונה הראשונה, אבל כעת סופרת תשעה משחקים ללא ניצחון ונמצאת רק שלוש נקודות מעל אמפולי שמתחת לקו האדום. בולוניה, שניצחה בכל חמשת משחקי הבית הקודמים שלה, המשיכה במסע ההתאוששות עם שלושה שערים ב-20 דקות במחצית השנייה. ריקרדו אורסוליני כבש בדקה ה-52, כדור חופשי פגע בשוער לואיג'י ספה ונכנס פנימה בדקה ה-59, ברונו אלבש הורחק בחלוף שלוש דקות והברזילאי ליאנקו נגח את השלישי בדקה ה-72. רוברטו אינגלזה המחליף גלגל פנימה וצימק עבור פארמה בדקה ה-81, אבל בולוניה נהנתה מעוד שער עצמי, הפעם של פרנסיסקו סייראלטה וסגרה עניין בדקה ה-84. נקודה נוספת תבטיח לה רשמית את ההישארות.

סינישה מיכאילוביץ' מאמן בולוניה. GettyImages
ההישארות של בולוניה, כשתושג, תהיה רשומה על שמו. סינישה מיכאילוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully