וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק, אנדרלכט ולודוגורץ עוקבות אחרי חאתם עבד אלחמיד

13.5.2019 / 20:37

הפועל באר שבע הבינה כי יש התעניינות רבה בבלם, ברקת צפויה לדרוש כשלושה מיליון יורו אחרי שרכשה אותו בקרוב לשישה מיליון שקל

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אבי בוחבוט אחרי ההישרדות של מ.ס. אשדוד בליגת העל

סלטיק, אנדרלכט ולודוגורץ במעקב מתקדם אחר בלם הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד. שלושת המועדונים עוקבים זה זמן רב אחר השחקן, שהיה אמור לפתוח בהרכב נבחרת ישראל בשני המשחקים האחרונים, אך בשל תאונת דרכים שעבר שוחרר מהמשחקים. להפועל באר שבע נודע כי קיימת התעניינות גדולה באלחמיד, אותו רכשה לפני כשנתיים ממ.ס. אשדוד בסכום של קרוב ל-6 מיליון שקל.

נציגים של סלטיק, אנדרלכט ולודוגורץ כבר היו בארץ ועקבו אחר אלחמיד במשחקי הפועל באר שבע. ההערכה היא שאלונה ברקת תרצה כ-3 מיליון יורו תמורת השחקן שניחן במהירות יוצאת דופן לבלם. בשבת האחרונה אלחמיד תופקד כמגן ימני וכבש שער מהעמדה הזו וכאשר הוא שיחק בדינמו בוקרשט הוא תופקד כקשר אחורי, כך שהוא יכול להתאים לכמה עמדות. יחד עם זה, הוא מיצב את עצמו בשנים האחרונות כבלם והבהיר בלא מעט ראיונות שזה התפקיד בו הוא רוצה להתמקד.

אלחמיד יצא לבלגיה בגיל צעיר וחתם בגנט אחרי שעבר קודם בשנת 2001 ממכבי תל אביב למ.ס. אשדוד. במידה שיעבור שוב לאירופה, התחנה הקרובה תהיה השלישית שלו ביבשת.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
בדרך חזרה לאירופה? חאתם עאבד אלחמיד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully