וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל ומרכז פרס לשלום ישתפו פעולה בפרויקט "משחקים הוגן- מובילים שלום"

משה (שינו) זוארץ, שנכח בטקס החתימה, אמר: "הזדמנות נפלאה להוביל לדו קיום, לחנך לסובלנות ולהיות שותפים בדרך לשינוי חברתי אמיתי"

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מאמן מ.ס אשדוד אבי בוחבוט

היום (שני), נחתם הסכם שותפות בין ההתאחדות לכדורגל לבין מרכז פרס לשלום ולחדשנות במסגרתו יובילו במשותף את הפרויקט "משחקים הוגן- מובילים שלום".

בטקס שנערך במרכז פרס לשלום ולחדשנות, השתתפו יו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות, מר חמי פרס, יו"ר ההתאחדות משה זוארץ , שחקני נבחרת ישראל הבוגרת - אלי דסה ושרן ייני. כמו כן נכחו, שחקני נבחרת ישראל הצעירה, אסף צור ושי אליאס. עוד נכחו באירוע: אלי רוזן מנהל הנבחרת הצעירה, ניר לוין מאמן נבחרת צעירה, רונית גלסמן מנהלת השיווק של ההתאחדות, ירדן לעאל יבלונקה- סמנכ"לית מרכז פרס, תמי חי שגיב מנהלת מחלקת החינוך של מרכז פרס ומשתתפי הפרויקט.

באירוע העניק יושב ראש ההתאחדות משה זוארץ, ליושב ראש מרכז פרס, חמי פרס, כדורגל וחולצת נבחרת ישראל עם חתימות השחקנים. בנוסף, העניקו השחקנים למשתתפי הפרויקט, צעיפים של נבחרת ישראל. יושב ראש מרכז פרס, העניק ליושב ראש ההתאחדות את הספר שכתב אביו, שמעון פרס, "אין מקום לחלומות קטנים".

חמי פרס, התראיין לכלי התקשורת, ואמר: "אני שמח לקחת חלק בשיתוף הפעולה שנרקם בין ההתאחדות למרכז שלנו. אני לא ספורטאי מהגדולים בעולם אבל נושא הספורט הוא קרוב לליבי. אנחנו מאמינים שאפשר לחיות יחד ולשתף פעולה, ובכך, לבנות עתיד טוב יותר ולא לאבד את התקווה. אם אבא שלי היה נמצא כאן היום, הוא היה אומר לכם אל תקשיבו לאף אחד, תסתכלו פנימה ותראו את העוצמה שיש בתוככם ותוציאו אותה החוצה. עבור המרכז, מדובר בכבוד גדול להתחבר להתאחדות לכדורגל, שהינו גוף רציני ומקצועי ואני בטוח שביחד נוכל לבנות דור חדש ולהכניס את הערכים שכולנו מאמינים בהם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חמי פרס 19/12/2018. ראובן קסטרו
שמח לקחת חלק בפרויקט החשוב. חמי פרס/ראובן קסטרו

יושב ראש ההתאחדות דיבר גם כן בנוגע לשיתוף הפעולה: "הפרויקט "משחקים הוגן- מובילים שלום", בשיתוף פעולה של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית וההתאחדות לכדורגל בישראל, מבקש לשנות, לחדש, לשפר ולהיטיב עם הכלל. אנחנו רוצים להיות שותפים למהפכה, לא פחות. השילוב בין חינוך, ספורט וחדשנות טכנולוגית הוא ערובה להצמחת בסיס משותף, חוצה מגזרים, חוצה שפות, שיבטיח לכולנו הווה ועתיד טובים יותר. על המגרש ומחוצה לו".

שינו זוארץ המשיך לשבח את הפרויקט, והוסיף: "מדובר הזדמנות נפלאה להוביל לדו קיום, לחנך לסובלנות ולהיות שותפים בדרך לשינוי חברתי אמיתי ולשוויון. הכדורגל הוא הרבה יותר ממשחק ואם נפעל יחד, כולנו ננצח. ראש ממשלת ישראל לשעבר, ונשיאה התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס, אמר כי "אנשים שאין להם פנטזיה, לא עושים דברים פנטסטיים". כאן, במרכז שהקים וקרוי על שמו, אני מתחייב שנמשיך תמיד לחלום ולהגשים".

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ. ברני ארדוב
"הזדמנות נפלאה לדו קיום". שינו זוארץ/ברני ארדוב

שרן ייני שחקן נבחרת ישראל הבוגרת בכדורגל, וקפטן אלופת המדינה מכבי תל אביב, הוסיף: "זה משחק שאפשר להרוויח ממנו המון, אתם נהנים ממנו ויוצרים שפה ומסרים משותפים. שמעתי גם שאתם קובעים את החוקים של המשחק ואין לכם שופט, אז אתם צריכים לדעת לגשר אם תהיה בעיה. כל הכבוד שאתם מצליחים אני לא יודע אם אנחנו היינו מצליחים לשחק בלי שופט".

מרכז פרס לשלום ולחדשנות, הוא הגוף היחידי בארץ שנתמך על ידי פיפ"א ומשלב מזה כ-17 שנים את הספורט ככלי המגשר על מכשולי שפה, פוליטיקה ודת, ובנוסף מקדם ערכים של עבודת צוות, הכרת וקבלת האחר וחיים משותפים ושלום. החיבור של מרכז פרס להתאחדות לכדורגל מבקש למקסם ערכים משותפים וראייה משותפת בנושא חינוך, סובלנות, מקצוענות וחדשנות.

אלי דסה, שרן ייני, אסף צור, שי אליאס שחקני נבחרות שיראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ישתפו פעולה. שי אליאס, אלי דסה, שרן ייני ואסף צור/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully