וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי תירם: "הקבוצות הכי קבוצתיות בארץ הגיעו לגמר הגביע"

13.5.2019 / 14:00

מכבי נתניה ובני יהודה ערכו מסיבת עיתונאים לקראת גמר הגביע (ד', 20:45). דראפיץ': "מתרגש בשביל האנשים בעיר". אבוקסיס: "אם למישהו מגיע לזכות, זה לאחת הקבוצות הללו"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

הרביעי של בני יהודה, או השני של מכבי נתניה? שתי הקבוצות יעלו ביום רביעי (20:45, ספורט 5) לכר הדשא באצטדיון העירוני בחיפה למשחק גמר גביע המדינה. זה יהיה שחזור של הגמר ב-1978 ונתניה תשמח לשחזר גם את התוצאה: ניצחון 1:2. היום נערכה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות. את בני יהודה ייצגו המאמן יוסי אבוקסיס והקפטן איציק עזוז, את מכבי נתניה המאמן סלובודן דראפיץ' והקפטן דודי תירם.

אגב, המנצחת בגמר תתחיל את הקמפיין האירופי רק ב-8 באוגוסט ותצטרך לעבור שתי יריבות בלבד בדרך לשלב הבתים. שתי העולות מהליגה תשחקנה בסיבוב הראשון, כבר ב-11 ביולי.

דודי תירם עם סלובודן דראפיץ' מכבי נתניה. ניב אהרונסון
תירם ודראפיץ' מתרגשים בשביל עיר שלמה/ניב אהרונסון

סלובודן דראפיץ' אמר: "הרבה זמן מכבי נתניה לא זכתה בתואר, האוהדים והאנשים בעיר רעבים. אני חי בנתניה, אני גר שם. שאלו אותי אם אני מתרגש, אז התשובה היא כן. אני לא מתרגש בשביל עצמי, אלא רק בשביל האנשים בעיר שמחכים כל כך הרבה זמן".

דראפיץ' נשאל על מעבר אפשרי לקבוצה יותר גדולה והשיב: "אני מאוד נהנה בנתניה. יש אווירה טובה סביב המועדון, יש פוטנציאל אוהדים גדול מאוד. יש עוד הרבה מה לעשות ואין לי שום סיבה לעזוב. אני מאוד נהנה וכל עוד ירצו שאשאר שם, אני אשאר".

על ההפסד 3:0 למכבי תל אביב ביום שבת, אמר המאמן: "לא נעים להפסיד, אבל אני זוכר שמכבי חיפה זכו בגביע שבוע אחרי שהם הפסידו 6:0 למכבי תל אביב. זה לא קשור, גביע זה גביע. יש כאלו שאומרים שטוב 'לקבל בראש' לפני הגמר, ויש כאלו שאומרים שעדיף לנצח".

דודי תירם: "זה מעמד מאוד מיוחד ואנחנו צריכים להכין את עצמנו הכי טוב. זה רגע מרגש, לא הרבה מגיעים אליו. בעונה הזו הכוכבים לא עשו את ההבדל, אלא הקבוצתיות ורואים את זה גם בעולם. אייאקס וטוטנהאם הדהימו את העולם. הכדורגל היום זה לא שחקן בודד ואני חושב ששתי הקבוצות הכי קבוצתיות הגיעו לגמר".

עוד באותו נושא

הבונוס של מחזיקת הגביע: תתחיל בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית

לכתבה המלאה
מסיבת עיתונאים מכבי נתניה בני יהודה יוסי אבוקסיס סלובודן דראפיץ'. ניב אהרונסון
"אחד ממשחקי הגמר הכי שוויוניים". אבוקסיס/ניב אהרונסון

יוסי אבוקסיס אמר: "אני חושב שזה אחד הגמרים הכי שוויוניים ומי שיהיה יותר טוב באותו יום, ינצח. אם יש שתי קבוצות שמגיע להן לזכות בזכות ההתקדמות בשנתיים האחרונות, זה בני יהודה ומכבי נתניה. תואר זה משהו שכל מאמן שואף אליו. כשאתה לא מאמן קבוצה גדולה, הגביע זה דרך טובה לתואר".

אבוקסיס המשיך: "צריך להרגיע את השחקנים כי במשחק כזה יש אמוציות מטורפות. צריך להביא את היכולת מרוב העונה למשחק הזה, שהוא המאני טיים. הקבוצה שתהיה יותר רגועה ושקטה היא זו שתזכה בגביע. השמחה אחרי חצי הגמר הייתה כמו אחרי זכייה בגביע. זו הייתה שמחה מטורפת כי מכבי תל אביב לא הפסידה עד אז ואף אחד לא נתן לנו סיכוי. אבל מהר מאוד נרגענו".

איציק עזוז: "אנחנו צריכים לבוא מפוקסים ומרוכזים, לתת את הכל. להניף גביע בפעם השנייה בתוך שלוש שנים זה לא דבר שקורה הרבה. יש טירוף, מרגישים את האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully